God natt !


Nytt nummer i butik 19/9.

Hjälp vad FORT kvällarna går ! Nu har jag i alla fall fått fixat en massa bra "saker" och det känns jätte skönt :-) Så - nu kan jag krypa ner i sköna sängen med gott samvete i kväll. Och med en ren & fräsch diskbänk för den tog mormor hand om efter middagen hon lagat och bjudit oss på idag = hur lyxigt som helst ! :-)

Imorgon kan vi se fram emot att det kommer ut ett splitter nytt nummer av mitt favorit blad "Family Living"!   (Fast vi som bor i Norge får nog tyvärr vänta till nästa vecka innan det dyker upp i våra butiker.) och jag avslutar den här bloggdagen med några starpics och önskar dig en riktigt skön nattsömn !

     
Katie & Tom, en cool Nichole Richie, allas vår Paris Hilton och till sist: en snygg J.LO.

God natt & sov så jätte gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Fin blogg! Vad skulle du säga om att bli "Superbloggare" på min blogg?

Postat av: Tobias

Go morgon =)

2008-09-19 @ 06:24:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91