En underbar vän.


Jag & Anne-Cecilie på Johannas 2-års kalas.

Vi möter många på livetsväg och vissa berikar vårt liv mer än andra och en sån person är denna fantastiska Anne-Cecilie.  Jag lärde känna henne då jag hade min butik , först som kund, och sedan hoppade hon in och hjälpte till ibland och varje gång jag möter denna underbara människa så blir jag på BRA humör !

Anne-Cecilie kan konsten att pigga upp mig och hon får mig att tänka kreativt på alla möjliga sätt genom att inspirera mig och sätta fingret på alla goda egenskaper.

En vän som Anne-Cecilie är det en gåva att få ha. 

P.S Anne-Cecilie -  tyvärr träffas vi inte så ofta, men du finns alltid i min tanke och TACK för alla sms som lyser upp ! och du - vi måste verkligen ses snart ! ;-)


Kommentarer
Postat av: Miss

Det syns att ni gillar varandra! Hon var jättesöt och ser så sådär påhittig o lurig ut hahaha!

Grattis till en sån väninna!

2008-09-09 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91