Dagens tips & Dagens interiörbild & tips!


När Johanna ger mig kos så smälter mitt hjärta...

Nu mina kära bloggisar så har jag gått igenom (nästan) alla blogginlägg jag gjort sedan jag startade Gizmolinas och det var inte så få.... ! ;-)

Som en HAPPY suprice till er så har jag nu kategoriserat alla mina "dagens tips" så om ni klickar på kategorierna "dagens tips" & "dagens interiörbild & tips" (i vänster marginalen på bloggen)  så hittar ni alla mina tips om allt från snygga tvättmedelsburkar till mina bästa chic-lit böcker ! :-)

  
Vi busade lite framför spegeln idag :-)

Och vet ni - jag förstår inte varför jag har slutat med mitt "Dagens tips"? men det var tydligen då vi var i Thailand som det försvann .....  men allt kan slutar med kan man lätt börja med igen så - fr.o.m. nu ska jag självklart återinföra "dagens tips" här på bloggen :-)

P.S "Dagens tips" med pocorn etc skålarna skulle bara kategoriseras men så publicerades det av misstag.. Så ni får se det som dagens "repris" ;-)


Kommentarer
Postat av: Angel

Vilka härliga bilder,ni är så söta.Du inspirerar verkligen

Postat av: AnnaStina

Angel-

Tack snälla du! Önskar dig en riktigt happy weekend! Kram :)

2008-09-04 @ 23:49:04
Postat av: Nelly

vilken söt bild på er. : ) ja, hon kommer att älska kameran när hon blir äldre. ; ) hihi. kram

2008-09-05 @ 10:46:02
URL: http://martanelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91