Dagens interiörtips!


Fint ! och när jag såg den här bilden så kom jag på att jag har en liknande stol stående i källaren... en dag då jag har "pengar över" ska jag lämna in den och göra den riktigt fin med lite färg  (vit?) + nytt tyg (rosa? ;-)  för det är super fint med en udda stol i en krok någonstans :-)

Hittade den här bilden hos Sköna Hem och självklart måste ju detta bli dagens tips ! för hur  bra idé är det inte att knyta en rosett med vacket band runt en tom ram?  Fint, annorlunda & girlie tycker jag ! :-)

Jag sitter och svarar på alla trevliga mejl som ni söta läsare skickar till mig också försöker jag få gjort lite annat smått & gott också och tiden den flyger fram... redan 12.50?! oh my, bäst jag kör på här !

Hoppas att du får njuta ett lika vacket höstväder som jag får idag!? :-)


Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Stolen var väldig fin, om jag skulle hittat en sådan skulle jag nog klätt den med rosa tyg och ställt den ensam mot en vit tom vägg i köket... man kan ju alltid drömma! : )

Tiden flyger verkligen fram, har varit hos kiropraktor, gått lite ärenden på stan + ätit lunch (alltihop med en rastlös kille i vagnen) och nu har jag just kommit hem och är jättetrött...



Blir nog soffan en stund!



Ha en bra dag!

2008-09-29 @ 12:56:43
Postat av: Nelly

riktigt fint. : ) men guld är inte riktigt min stil i inredning... men det skulle verkligen passa hos dig. : )



om du har tid över de närmsta fem timmarna får du gärna komma in på min sida och rösta i enkäten om vilken typ av fest du gillar bäst, du hittar den överst till höger. : ) tack på förhand! kram

Postat av: Julia

gud vilken fin blogg!

2008-09-29 @ 13:37:24
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

oj vilkaen fin bild

2008-09-29 @ 13:51:55
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Lucky Strike

vilken bra idé till en tavla!

2008-09-29 @ 18:46:26
URL: http://dulcepericulum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91