Dagens dåp.


Här njuter vi GOD brunch på B&M .

Jag har chillat i soffan heeeela kvällen och det har varit SÅ skönt ! Behövde verkligen en soft kväll framför TVn och det passade bra att slötitta på både Robinson & Bridget Jones.

  
Våra vänner hade dåpsbjudningen i en privat avdelning på Bölgen & Moi och de hade dekorerat SÅ fint med rosa blommor &  ballonger.  Ett tips ! är att pynta med ballonger på barnedåp, det är SÅ dekorativt  & fint och alla barn älskar ballonger :-)  (ballongerna kommer från Balloon Company i Parkveien här i Oslo)

Det var min bästa vän Kjerstis söta dotter Sunniva som döptes idag och efter dopet i Frognerkyrka  bjöds vi på fantastiskt GOD brunch på "Bölgen & Moi".  Vi välkomnades med ett glas champagne och brunchen avslutades med lyxigt god chokladkake. Johanna stor koste sig och åt rekord mycket mat så hjärtat trivdes lika bra som mamma & pappa på B&M idag ! :-)

 
Johanna & Emma myser på B&M. Och på bilden till höger sitter Johanna och ritar i "barnhörnan" i kyrkan idag.

Tusen TACK K, W & S för en FANTASTISK dag ! Vi är så glada över att vi fick vara  med och dela dagen med er :-)

Nu ska en trött mama krypa i säng och sova gott. Men till sist så måste jag berätta att jag skriver dåp med norsk stavning eftersom det var ett norskt dåp vi var på idag :-)  (också kan ju "dagens dop" missuppfattas ;-)

God natt & sov gott mina kära bloggisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Athina

Så gulliga :)

Postat av: anna

var är dom fina rosa ballongerna köpta, vet du det?

2008-09-14 @ 23:36:42
Postat av: S o f i e

ballonger är alltid kul :D. Verkligen fina färger på de där :).

2008-09-15 @ 01:29:41
URL: http://pictureperfect.blogg.se/
Postat av: Elina

Mysigt med dop & jättesött med rosa ballonger!! Inte ofta man ser ballonger på dop, inte sådanna jag varit på iallafall :)

2008-09-15 @ 02:11:18
URL: http://eliinag.blogg.se/
Postat av: Kari

He-he..for en passe sliten nattevakt, var siste kommentaren din "helt konge".. Har ikke tenkt over den muligheten til misoppfattelse, men dagens dop høres vel kanskje litt sært ut, du har rett i det!

Take care

- klem -

2008-09-15 @ 04:09:48
Postat av: sara

Jag har en frågestund idag i min blogg, så fråga på om du vill ;)



kram

2008-09-15 @ 07:38:12
URL: http://missarah.blogg.se/
Postat av: Starmamas

Att du orkade gå ut kvällen före dåpet? Otroligt!

2008-09-15 @ 07:40:51
URL: http://starmamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91