Working mama!


Johanna och hennes söta vän Vincent på Junibacken. Vi låste in våra kläder / saker i dessa små boxar för att slippa gå runt och bära på dem under vårt besök. På bilden är vi på väg hem..

Jag ska skriva och berätta om vårt underbara besök på Junibacken i Stockholm förra fredagen lite senare också ska jag utse vinnaren i tävlingen men nu måste jag först prioritera att jobba en stund och jag får SÅ mycket inspiration av detta jobbuppdrag att jag får lust att skriva en hel bok ! :-)

Njut dagen kära läsare ! :-)


Kommentarer
Postat av: Babs

Är det JOBB det att sitta och klippa ur det man tycker om i olika blader o sen klistra in det i pärmar?!



Jag bara undrar? Du kanske ska ha det till ett speciellt projekt.

2008-10-26 @ 10:38:36
Postat av: Anna

Ohhh jag är så nyfiken på vad du fått för uppdrag ;-) Det jag gillar att läsa är inredning, barn och mammakläder och lite lyxiga reportage så man kan drömma sig bort, tester går bort till lite mer vardagliga tidningar. Jag älskar ju Mama och Family Living, känns så lyxigt när man får dom i brevlådan :-) Vet du om Juicyvagnen levereras till sverige, den var bara såååå FAB, väckte ett stort ha begär hos mig ;-) TACK för det ;-) hi hi hi ....... Kram

Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Babs-

Ja, det är ett jobb och en del av ett uppdrag jag fått. Hur kul som helst ! Happy söndag ! Kram ! :)





Anna-

Jag förstår att du är nyfiken! ;) Lovar att berätta när jag kan ! Det känns i alla fall fantastiskt kul och uppdraget passar mig perfekt! :) TACK snälla du för att du skriver vad du gillar att läsa om, det hjälper mig i mitt uppdrag. Jag älskar också mama & Family Living! Underbara blader ! :) Jag vet inte om den där Juicy vagnen levereras till Norge / Sverige men det ska jag checka så jag lovar att skriva om det när jag vet ! :) Den är ju bara SÅ fin ! Önskar dig en strålande dag ! Kram ! :)

2008-10-26 @ 11:22:24
Postat av: Josefine

Happy Söndag sötisar, hoppas du får massa gjort!

KRAM

2008-10-26 @ 11:23:08
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Emma

jisses vad jag ÄLSKAR junibacken. Vad roligt det är där.

2008-10-26 @ 11:51:38
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Lea

Äh nu tror jag vi ska ta en promenad ut i skogen här uppe i Luleå har vi ett strålande Söndagsväder lite blåsigt men fint!

2008-10-26 @ 11:54:57
Postat av: Rebecca

Jätte fin bild:)

Håller tummarna att man kanske vinner tävlingen:)

Ha en underbar Söndag och jobba lungt:)

2008-10-26 @ 12:10:21
URL: http://mammarebecca.blogspot.com
Postat av: Nelly

vilken gullig bild! barn är bara fööör söta. : ) kram

2008-10-26 @ 16:16:34
URL: http://balladsoflife.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

TACK så mycket för era fina kommentarer ! :) Och Lea - du fick mig att längta hem till Luleå nu... :) men eftersom vi ska till Thailand snart så dröjer det några månader till nästa gång vi reser mot norr.



Happy måndag ! KRAMAR! :)

2008-10-26 @ 23:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91