Snyggast skyltning vinner..!


T.o.m. Johanna stoppade upp och tittade undrande på sockarna... inga svarta Ulvang sockar här inte ;-)

Kära läsare! detta är inget skämt. Detta är på fullt allvar. För så här ser faktiskt ena skyltdockan på herrklädbutiken som ligger vid sidan om där vi bor ut.  Och det är inte ens någon tillfällighet,  för den har sett ut så här LÄNGE !  Och nu snackar vi en butik där de selger dyra & kända klädmärken....

Det ska säkert vara någon form av cool grej med dessa sockar men seriöst... inte ens jag som gillar rosa gillar detta ;-)



Kommentarer
Postat av: Nelly

haha, det var ganska kul faktiskt. inte snyggt men kul. johannas ögon håller på att hoppa ur. ; ) hihi...



kram

Postat av: susanna

hehe, fast jag tyckte det var snyggt! kanske lite udda på en affärsman, men själv gillar jag svarta byxor och galna strumpor som gärna får matcha scarf eller kofta. Är jag helt fel ute? Kram

2008-10-14 @ 17:25:44
Postat av: carina

Näe, det går ju inte hem på någon kille, inte ens en superflummig! Iof kanske på min pv men nä aldrig annars å helst inte på honom heller!

2008-10-14 @ 18:24:24
URL: http://evamariacarina.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra reklam...man stannar ju till och kollar!

2008-10-14 @ 18:48:43
Postat av: Alexandra

Jag håller med Susanna. Riktigt snyggt! Finns ju inget mer boring än svarta strumpor.

2008-10-15 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91