Peppad!


Bild från feelgood filmen "27-dresses".

Jag har precis kommit hem från världens mysigaste café stund! :-) Min bästa vän Kjersti gav mig enormt mycket energi idag och jag blev super peppad att ta tag i en sak som jag länge gått och tänkt på. Det är verkligen UNDERBART att ha vänner som lyser upp dagarna och ger oss "en spark i baken" precis då vi behöver det som mest ! :-)  (TACK!! för idag Kjersti. You made my day!! )

Nu ska jag fixa mig lite lunch och sen ska jag jobba  med mitt prosjekt innan jag hämtar Johanna på dagis.

Och du - ett tips :  släng iväg ett mej / sms / ett kort l till någon du inte hört av dig till på länge så lyser du upp hans / hennes dag! :-)


Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

åh vad söt bebis du har! Om du går in på min blogg, klicka gärna på annonsen under min profilbild, tjänar pengar för varje klick :) ha en bra dag!

Postat av: Victoria

Ååh jag älskar hennes garderob i filmen, även om det nu mest bara är brudtärne-klänningar! :)

2008-10-03 @ 00:27:40
URL: http://victoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91