Nattens.


Nattens: handduk från Donaldson & morgonrock H&M.

Precis när jag skulle ta bild av mig och min vän Mia så står det "change the battery pack" på min kamera .... Typiskt ! jag borde alltid bära med mig ett extra batteri i handväskan ;-)

Vi hade i alla fall en jätte trevlig vin-stund med lovely girlktalk på en bar som ligger på behagligt gångavstånd hemifrån.  Mia är en underbar vän som jag är jätte glad över att ha i mitt liv .  (Thanx darling för en fabulous kväll , det gör vi om snart igen !) 

När jag kom hem så passade jag på att tvätta håret för att spara tid imorgon bitti för då ska vi iväg på mys-frukost hemma hos våra bästa vänner före dagis så nu är det bäst att jag lägger mig och sover...

God natt & Sov gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Nadine

Godmorgon :)

Postat av: elin

Jeg har alltid med et ekstra batteri i vesken på reiser. Utrolig irriterende hvis man finner et flott motiv og batteriet er tomt!

2008-10-15 @ 07:55:57
Postat av: Anna

Hej !

Kan inte du ge några "diet tips" i din blogg. Du ser så smal och fräsch ut. Hur äter du? hur tränar du etc?

2008-10-15 @ 08:54:39
Postat av: Josefine

Så MYS att du var ute och tog ett glas vin igår! Hoppas ni sovit gott och att frukosten blir mysig. Jag glömde tröjan idag men kan skicka den imorgon eller så ses vi efter du kommmit hem ifrån Sthlm? KRAM!

2008-10-15 @ 09:06:49
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Nitania

Vad mysig du såg ut på bilden! =)

---

Tar mig friheten att tipsa dina läsare: SISTA CHANSEN ATT DELTA I MIN SUPERTÄVLING! Vill du vinna en GOODIEBAG VÄRD 2500 KRONOR? Delta i tävlingen på min blogg! http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-goodiebag-vard-2500-kronor.html

2008-10-15 @ 09:42:27
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Louise

Någon som läst artikeln om retuscheringen av en liten flickas skolfoto mot hennes vilja?



jag tycker allt derhärär HELT SJUKT, vad tycker ni?

2008-10-15 @ 10:08:36
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

Du har en så himla mysig blogg!

2008-10-15 @ 14:42:48
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91