Några starpics.


Eva Mendes är ALLTID lika fantastiskt snyggt klädd ! En tjej med STIL så inte många "stilpoliser "som kan komma med inspill här inte ;-)

I kväll har jag chillat i soffan och tittat på Idol och Brothers & Sisters också har jag så klart sovit lite också, som vanligt, men vad gör väl det ? Det är skönt att sova när man är trött :-)

Här får ni några nya starpics för jag tycker att det alltid är lika kul att se vad de har på sig.


Denna outfit är en klassiker deluxe och väskan är en dröm....!

     
Okej att det kan vara coolt att matcha varandra men alltså här tycker jag att Tom & Katie gått lite för långt ;-)  Kul att se starsmed kids, både Gwen & Madonna är fab mamas. Och Paris Hilton har som ni ser varit på shopping.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Chanelväskan är något jag verkligen suktar efter, riktigt snygg!

Postat av: AnnaStina

Emelie-

Samma här... ! :) den är super snygg. Kram! :)

2008-10-02 @ 00:52:02
Postat av: sara

Måste faktiskt kritisera Eva Mendes skor. Inte snygga någonstands

2008-10-02 @ 15:13:56
URL: http://lilltanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91