Muffinsmys.


Det är inte ofta vi sitter i soffan inne på kontoret, men idag hände det :-) Jag har på mig klänning från Juicy Couture & byxor från Filippa K.  En förkyld Johanna värmer sina små fötter i sköna Ugg.

Vi har haft sååå mysigt beöks av våra bästa vänner Kjersti & Sunniva och vi koste oss med smoothies (ja, jag gör smoothes varje dag  ;-) och nybakade muffins. Och det var ju tur att jag missat att det är kanelbullens dag för om jag skulle bakat kanelbullar så hade de nog inte varit klara ännu eftersom bakning inte är min starka sida direkt  :-)


Johanna ÄLSKAR Sunniva och hon myser med henne så mycket hon bara kan hela tiden då de är här på besök. Och det första hon sa på morgon då hon vaknade var "Sunne!" så besöket var efterlängtat !


Den här fina ballongen fick våra vänner av oss. Man blir verkligen glad av ballonger!

Oj, nu trodde jag att Johanna somnat men det verkar hon inte ha några planer om att göra för nu står hon plötsligt brevid mig så jag tror kanske att vi får ta och gå ut en tur. När man har barn så blir dagarna inte alltid som man tänkt sig ;-)

P.S Kjersti & Sunniva: stort TACK för idag !! You made our day och Johanna är SÅ lycklig över att ni kom ! :-)


Kommentarer
Postat av: C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E

Haha mysigt =)

Postat av: Linnea

gud va söt hon e :)

ha en bra dag :)

2008-10-04 @ 14:59:07
URL: http://aboutlinnea.blogg.se/
Postat av: melissa

hon är så söt

2008-10-04 @ 15:00:29
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: dremdoll

Va gulliga bilder :D

2008-10-04 @ 15:03:37
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken sötnos =) Älskar din blogg =D

2008-10-04 @ 15:16:15
URL: http://abackner.blogg.se/
Postat av: Josefine,Blekinge

Jag har bakat kanelbullar idag, lite pyssligt att klämma in jästider, amning och blöjbyte bara! : )

Men gott blev det, har ätit mig mätt på bullar nu...

Ni är så söta!

Ha en fin dag!

2008-10-04 @ 16:11:58
Postat av: Sandra

Vilken sötnos hon är, Johanna! Har tänkt på en sak. Pratar du svenska eller norska med henne? Och vad pratar hon själv (om det nu går att avgöra ännu ;) )? Om jag flyttade utomlands skulle det nämligen vara viktigt för mig att mitt barn lärde sig svenska så jag är bara nyfiken på hur du resonerar? (Nu skiljer sig ju inte svenska och norska så mycket, men ändå)

2008-10-04 @ 16:55:27
Postat av: Petra

Hur gör du dina smoothies?

2008-10-04 @ 18:44:02
Postat av: AnnaStina

TACK för era trevliga kommentarer ! :)





Sandra -

jag svarade dig precis i ett annat inlägg :)





Petra-

Jag ska lägga upp smoothies receptet som ett eget inlägg en dag men här kommer det ändå: 1 banan, 2 dl vanilj yoghurt, lite juice och önskad mängd med frysta hallon. Mixa och servera! :) Kram ! :)





Kramar till er ! :)

2008-10-05 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91