Lovely måndag.


Den här vackra klänningen från den duktiga norska designer Cecilie Melli fick jag låna av min bästa vän Kjersti då jag var på Blogawards. Jag har blivit förälskad i klänningen och en dag får den gärna hänga i min egna garderob...  Om du tycker om den så kan du beställa en egen här:
CecilieMelli

Idag har vi haft den mysigaste eftermiddagen med våra kära vänner Kjersti & Sunniva :-) Vi har druckis smoothies och ätit muffins och för Johanna är det total LYCKA att ha Sunniva på besök. Hon pysslar om henne och assisterar vid blöjbyten och visar henne sina saker och idag hade hon Sunniva i sitt knä för första gången och det var så "stort" för Johanna att hon inte pratade om något annat resten av kvällen :-)

   
Johanna pussar sin favorit hej då och sen hittade hon det "fiskespö" som vi hade till fiskdammen på hennes 2-års kalas och vips ! så gick hon iväg med det till den plats där vi hade fiskdammen och sa: "mamma, fiska!" . Jag blir ständigt lika imponerad över vad hon minns ! :-)  De fantastiskt vackra rosorna fick jag av Kjersti idag och de lyser upp hela vardagsrummet .

TACK vänner för att ni kom och förgyllde vår dag ! Den här playdate traditionen är verkligen en succé ;-)

Kvällens middag blev chicken tikka masala (älskar Indiskt) och kvällens Tv program blev  Top Model och det jag kommer att minnas mest från den här dagen var Johannas lycka då hon hade Sunniva i sitt knä ! :-)

God natt & Sov gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Perhaps its time for a little sister or brother for cutie Johanna? All the best and good luck with your project. Eva x

2008-10-28 @ 00:53:42
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Eva-

At the moment it´s not time for a new baby but I do hope that Johanna will get a little sister or brother one day. It´s my dream ! :) Happy tuesday! :)

2008-10-28 @ 01:27:22
Postat av: becz

söt klänning ^^

Postat av: Anna

Söt klänning ! MEN är den värd 3000 kr. Så dyra kläder har väl ingen råd att köpa?!?!

2008-10-28 @ 08:17:40
Postat av: Natasha

Vilken fin klänning :)



Kika gärna in på min blogg om du har lite extra tid över :)

http://natasha4ever.blogg.se/

2008-10-28 @ 08:46:34
URL: http://natasha4ever.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åh, vilken drömklänning! Den som ändå hade råd...

2008-10-28 @ 09:57:28
Postat av: Tösens M a m m a

Vilken snygg klänning!

2008-10-28 @ 10:49:10
URL: http://bomullstussen.webblogg.se/
Postat av: Nelly

vilken snygg klänning. passar ju dig super. : )



o va gullig johanna är när hon pussar lilla S. äkta kärlek.



kram

2008-10-28 @ 14:35:24
URL: http://balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Alinde

Det här med barn är ju ett känsligt ämne, men om du verkligen önskar ett syskon till Johanna har du ingen som helst tid på dig att vänta.....:(



Jag har alltid blivit gravid så himla lätt, så även när jag blev äldre. Trodde därför det gick att välja bort ett, att tid fanns. Men ena dagen fertil utan problem, nästa så är det för sent. Så är det, tyvärr.



Du bör nog tänka efter vad som verkligen är viktigt. Kanske "räcker" ett barn bara finfint, varför inte? Det känns inte som behovet kanske är så stort för just dig?



Men som sagt, tro inte att "tid finns"....

2008-10-28 @ 15:13:33
Postat av: Maja

Shit vilken fin klänning. Drömma kan man jue alltid..

2008-10-29 @ 20:10:36
URL: http://flickaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91