Kvällens.


Kvällens fotade jag då jag kom hem efter en walk i regnet: sjal H&M, skinnjacka Stella Nova, klänning /kjole Juicy Couture, strumpbyxor Wolford, stövlar BilliBi och väska Heartmade.

I kväll har jag varit och tagit ett glas vin på mitt favorit ställe Bölgen & Moi med Kjersti. Det var verkigen SÅ mysigt att ses utan barnen för ovanlighetens skull och B&M passade perfekt en regnig kväll som denna eftersom det är så härlig stämning där då de eldar i öppna spisen :-)


Här syns klänningen från Juicy Couture bättre och håret åkte upp bums då jag kom hem. Regn = not good för lockarna ;-)

TACK bästa vännen för en super kos kväll! kommer sakna våra dejter då vi är bortresta... !


Kommentarer
Postat av: Annica

Har nog missat det inlägget kanske men jag undrar när ni ska åka igen till Thailand ? och hur länge ni ska vara iväg ?

2008-10-24 @ 08:14:29
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Annica-

Nej då , du har inte missat något inlägg för jag har inte skrivit när vi reser ännu eller hur länge vi ska vara borta. Men jag ska skriva om det så fort resan är bokad och klar ! :) Happy fredag ! Kram ! :)

2008-10-24 @ 09:00:00
Postat av: Lotta

Hur mycket kläder har du egentligen?? Det är sjukt fina saker och jag skulle verkligen vilja ha din garderob. Eller i alla fall lika bra smak som du har! Du ser alltid så chic, ledig och smakfull ut.

BTW härligt med resan också!!

2008-10-24 @ 09:38:27
Postat av: karin

har sagt det förut o säger det igen,du passar väldigt bra i svart, trevlig fredag

2008-10-24 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91