Happy tisdag kära läsare !


Johanna med sin favvis: Lollo ! (figuren från Vings Sunwing Resort).

Jag vill ha en ny dator NU !!! och om jag hade råd så skulle jag löpa och köpa! men - nu får jag stå ut med den här som inte alltid vill fungera en stund till.. men sen ska jag ha en ny SNYGG (=rosa eller vit ! inte svart som jag har nu...) ! för som den bloggis jag är så ska jag ju så klart ha en fungerade snygg dator så att jag aldrig riskerar bloggstopp. Eller hur? ;-)


Puss Lollo ! :-)

Hos oss startade dagen strax före kl. 09 och nu har vi nyss ätit en lång och mysig brunch. Johanna är hemma från dagis idag av 2 orsaker. Den ena är att hon inte är helt i toppform så hon säger fortfarande "hemma, Gucci & Lollo!"  och den andra är att det tyvärr är lite "rörigt" på Johannas dagis  (sjukskriven personal hela tiden, just nu är 2 av 3 borta och det är ingen pedagogiskleder på plats vilket betyder att det händer väldigt lite...) .

Men - Johanna älskar dagis vi satsar på en dagisdag imorgon ! :-)

   
Johanna älskar Lollo & Bernie och lyssnar på cd´n typ 110 gånger om dagen ;-)  Ett tips till dig som har barn: Gå in på Vings hemsida och sjung tillsammans med Lollo & Bernie. Jag lovar att det blir succé och Johanna älskar det. Klicka HÄR!  :-)

Nu ska jag försöka få Johanna att sova nap här. Wish med luck !  (för ni minns kanske hur det gick med den saken igår? ;-)

Kommer strax tillbaka med dagens.

Önskar dig en FABULOUS dag fylld av soool !  :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Nelly

kul med lite nytt på sidan men jag ser ingenting, inte ens efter flera olika uppdateringar. : (



hoppas på att få se snart. o att johanna blir frisk snart igen. : )



kram

Postat av: Sara

Hihi nej vilka söta bilder :) Jag tror jag döör...

2008-10-07 @ 13:02:25
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Josefine

Lycka till hoppas hon somnar!

KRAMAR!

2008-10-07 @ 13:05:40
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna

Mina barn älskar också Lollo o Bernie, vi bodde på Sunwing Resort i Bangtao Bay när den var nyöppnad det var så myyyysigt och vi längtar tillbaka, i somras var vi i Hua Hin men det var inte i närheten lika mysigt. Kram Anna

2008-10-07 @ 13:33:02
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Skönt att hon får sova lite, det hjälper när man mår dåligt.. Filip ÄLSKAR också Lollo & Bernie, danta, danta Lollo mamma säger han..

Ha en underbar dag!

Kram Camilla

2008-10-07 @ 13:42:23
Postat av: Martina

Sötunge då!!



Inomkort kommer jag ha en utlottning av en kul pryl till alla dreggelkiddsen som finns där ute, kolla in på bloggen ... ;)



MvH Martina

2008-10-07 @ 14:55:08
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91