Godmorgon mina vänner!


Läckra skor från Alexander Mc Queen.

I natt kunde jag inte sova... jag bara låg där och 1000 tankar flög genom mitt huvud och jag försökte lägga mig till både höger och vänster men inget hjälpte.. och plötsligt kom Johanna in på sovrummet runt kl. 04-05 och ville att jag skulle läsa bok (!)  och sen tror jag att jag sov lite grann i alla fall men några 8 timmar blev det verkligen inte i natt. Snarare kanske 80 minuter..  Men - nu är det en ny dag med NYA härliga möjligheter att ta tag i och jag satsar på mer sömn i natt i stället ! :-)  

Jag & Johanna ska ta på oss skorna nu (tyvärr inte lika läckra som de på bilden..;-)  och gå iväg till dagis så jag passar på att önska dig en underbar dag ! Och dagens får bli :

"Fantasin är en gåva - låt den blomma."

Jag vill ge er alla en varm måndagskram och TACK för att ni följer våra dagar och för att ni ger mig så mycket positiv feedback. Nytt besöksrekord förra veckan: 35.012 läsare! You make me HAPPY!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej sötisar, så jobbigt. Skickar MASSA positiv piggenergi! Du, vart ser du slutgilitiga talen? För jag är inte vaken kl 00 men brukar kika på Tailsweep fast där stämmer inte de 35000. Kanske någonstans jag missat? Oavsett GRATTIS!!!

Puss

Postat av: Unni

Ja för pengarna rullar in antar jag :)



Jag har förstått att pengar och prylar makes you happy!

2008-10-13 @ 10:19:17
Postat av: Fredrik Frisören

coola!

2008-10-13 @ 10:24:36
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Madelene(Madelene)

Godmorgon du underbara.

Har ej kunnat gå in på din blogg datorn strulat Men i dag så fungerar den. Och det första jag gjorde var att gå in på din underbara blogg och läsa.

I dag har jag ledig dag är alltid ledig Måndagar och det är jätte skönt helgen blir längere och i dag får dottern vara hema med vi har en litten myss dag.Ha nu en jätte bra Måndag och många bamse kramar. Madelene,Emma

2008-10-13 @ 11:01:38
Postat av: elin

Grattis med ny rekord! Håper du får sove godt natten som kommer. Klem fra Tromsø :-)

2008-10-13 @ 11:26:51
Postat av: Josefine,Blekinge

Måste kännas både kul och samtidigt lite skrämmande att så många läser ens blogg!? I vilket fall så tycker jag att det alltid är uppiggande att titta in här och jag blir inspirerad både gällande kläder och inredning + att man ibland behöver lite peppning vilket jag får här! Bra betyg med andra ord!



Ha en bra dag!

2008-10-13 @ 11:30:39
Postat av: M

Unni, om du stör dig, varför läser du???

Tjejer, sluta sprida negativ energi genom avundsjuka och gliringar, blickar osv...

Lägg den enegin på något positivt ist : )

2008-10-13 @ 11:42:56
Postat av: Josefine

Jag menade alltså bara vart finner man den infon på bloggtoppen? Vet inte vart förutom om man kikar in precis kl 23.59. Därför ser jag på tailsweep. Inget illa menat. Vore toppen om man kan se det på bloggtoppen också i efterhand.

2008-10-13 @ 11:55:13
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: jenilita

snygga skoer! va tycker du/ni om måns zemerlöv? e han inte lite gay? bild finns i bloggen

2008-10-13 @ 12:04:19
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: jenilita

snygga skoer! va tycker du/ni om måns zemerlöv? e han inte lite gay? bild finns i bloggen

2008-10-13 @ 12:04:26
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Jeanette

And you make us happy ;)

2008-10-13 @ 12:15:53
URL: http://helaharligheten.blogg.se/
Postat av: Nettisens

Hoppas du får en lovely vecka med nya upplevelser och du gör oss HAPPY...



Kram från Nettisens

2008-10-13 @ 12:30:30
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: ZArb

Supersnygga skor! :D

2008-10-13 @ 14:37:43
URL: http://zarb.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Min högsta önskan från den stund jag började läsa din blogg var att hoppas att många andra kan få läsa den och möta detta positiva. Du visar även att du bara är människa och har dina stunder. Men du ger en extra guldkant i mitt annars så krävande men trevliga liv som jag har skrivit många gånger. Önskar att du kan känna den positiva feedback som ger dig energi att fortsätta! Kram!

2008-10-13 @ 18:39:06
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Ni är fantastiska !



Tusen TACK för positiv feedback som ger mig massor med ENERGI och det var precis vad jag behövde idag ! så : TACK ! :)



Madelene-

Välkommen tillbaka efter datastrul ! Kram ! :)





Mimmi-

Vilken underbar kommentar du skrivit till mig. Tusen miljoner TACK ! Nu blev jag både rörd & HAPPY! Tack snälla du ! Kram :)





KRAMAR till er alla !! Ni är underbara ! :)

2008-10-13 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91