Godmorgon happy day!


Underbar feelgood bild och själv känner jag också för att hoppa högt och jubla idag för jag vann Cosmopolitan tävlingen med mitt blogginlägg också ska jag starta ett nytt samarbete med min blogg som jag hoppas ska bli riktigt bra både för er läsare och för mig !  :-)

Å vad detta vackra soliga höstväder gör mig lycklig ! :-) 

Idag vaknade jag strax efter kl. 07 av att Johanna stod brevid min säng och sa "mamma". Sen låg vi och myste i storasängen och såg på barnTV innan vi tog tag i dagen och nu är vi på väg till dagis så - jag återkommer då jag är hemma igen .

Här kommer dagens:

"Följ din dröm"

HAPPY tisdag ! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

Grattis Grattis.....(med rosa ballonger)!!



Njut av din uppåtgående fas i livet!..och generös som du är så delar du alltid med dig .....



Ha en riktigt bra dag!



Postat av: Jonas

Nå men ett stort GRATTIS till vinsten :)

2008-10-28 @ 09:39:04
URL: http://nytorgsgatan.blogspot.com/
Postat av: Kattis

Grattis till vinsten, kul :-)

Jag älskar alla dina "dagens", alltid lika bra citat och tänkvärda ord som har hjälpt mig många dagar! Tack för en underbar blogg & keep up the good work!

2008-10-28 @ 09:56:10
Postat av: Evy

GRATTIS! Det er SÅ fortjent! Nyyt dagen og det smitter jo så hærlig av på oss lesere! :)

2008-10-28 @ 09:58:52
Postat av: Lotta

GRATTIS!! Guuud vad kul :)



Det är fantastiskt härligt att läsa din blogg för den gör mig glad även när det saker är jobbigt runt omkring. Du är så positiv och upplyftande med din livsglädje så det är dig väl förunnat att vinna den tävlingen!



Kramar till en härlig tisdag!

2008-10-28 @ 10:22:14
Postat av: Sofia

Hei Anna-Stina, kan du hjelpe meg med julegavetips til en liten prinsesse på 3 år? Ønsker dere en fin dag i solskinnet i Oslo;-) Sofia

2008-10-28 @ 10:29:47
Postat av: Josefine

GRATTIS kära!!!!

KRAM :)

2008-10-28 @ 10:32:03
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: Y

Vilken feelgood-blogg, nu blev jag också alldeles lycklig! :D Fin bild också!

Postat av: Sara

Ha en toppendag & GRATTIS! Det är alltid samma glädje att kika in här... :)

2008-10-28 @ 12:07:25
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Ann

Grattis till vinsten! Så kul o absolut helt rätt vinnare.



Du inspirerar verkligen. Själv håller jag med om dagens motto.

Jag har själv följt min dröm o det är inget man nånsin ångrar!



ha en bra dag!!

2008-10-28 @ 12:27:29
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91