@ blogawards

Nar jag kom hit sa var det DEN kon sa jag gick och tog ett glas champagne pa hotel anglais. Nu bloggar jag pa en pc i en monter och hittar knappt en enda bokstav  pa detta tangentbord sa jag tror jag minglar vidare istallet...

den enda bloggkandis jag traffat och pratat med ar blondinbella. Hon skulle viss/tt borja blogga snart igen... men det var val ingen big suprice ;-)

Man kan foresten varken dricka champagne eller vin har pga att manga gaster ar under 18 ar,....

KRAM! ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh.. men det var väl lite trist, att man inte får nåt gott i glaset? Fast det är klart, annars skulle de väl inte kunna ha galan iom de unga åldrarna, men ändå.. Det är ju gala! :)

2008-10-16 @ 19:52:09
Postat av: Anade det....

För när man ser igenom på Blog Awards hemsida dom som anmält sin närvaro så är nog du och Linda Rosing äldst! Vecko Revyn har ju tyvärr främst tonåringar som läsare....men hoppas ni får en trevlig kväll!!!!

2008-10-16 @ 19:52:40
Postat av: Carola L

Det är bra att du är där och styr upp allt - jag menar du är ju inte gammal - det borde vara fler 20+ som var där (jo, jag är 20+ - att det är +15 är ju en annan femma s)

Postat av: Em

hoppas att du får det roligt ikväll! kram

2008-10-16 @ 20:24:51
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du träffar Minna som har spanbloggen så hälsa från Emelie i Halmstad! Minna är världens bästa tjej:)

2008-10-16 @ 20:25:57
Postat av: Emelie

Om du träffar Minna som har spanbloggen så hälsa från Emelie i Halmstad! Minna är världens bästa tjej:)

2008-10-16 @ 20:26:14
Postat av: Fridatjejen

Kul med lite rapporter så här under kvällen! Hoppas att du får en toppenkväll, jag håller tummarna för att du vinner! Det borde du göra! Ser fram emot att se din outfit imorgon också :)

Kram

2008-10-16 @ 20:27:34
Postat av: Josefine

WOW söta, hoppas du stormyser! Önskar jag kunde vara där med dig! Alkoholen får du ta igen på efterfesten =) PUSS!

2008-10-16 @ 20:42:13
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: ingrid

hoppas du får en riktigt härlig och rolig kväll!! =0)

2008-10-16 @ 20:47:16
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej på dig.

Hoppas att du har en jätte bra kväll.Skall bli jätte roligt att läsa i morgon hur det har gått.

Ha det så jätte bra kram.

Madelene

2008-10-16 @ 21:12:05
Postat av: Stina

Hoppas du har en toppen kväll! Lite trist att det inte går att se Live på blogawards hemsida =( Men hoppas på att få se härliga bilder av dig senare!!! Kramar Stina i Luleå

2008-10-16 @ 22:06:02
Postat av: K

Inget bubbel?? Skandal ju... :-o Hoppas Din kväll blir super!

2008-10-16 @ 22:42:40
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91