Skridskor eller dansband?


Det blir mycket zappande på fredagskvällarna    lördagskvällarna... ;-)  (bild från Aftonbladet)  TACK för att ni håller koll på mig och talar om viken dag det är ! ha ha :-)

fredagarna  lördagarna går ju TV4´s Stjärnor på is samtidigt som SVT´s Dansbandskampen och jag trodde självklart att mitt val skulle bli lätt som en plätt och att jag skulle titta på Gynning & Berg och alla skridskoåkande kändisar MEN - där hade jag lite fel.. ;-)

För i fredags  går kom jag på själv att zappa mellan kanalerna så mycket att jag helt enkelt stoppade på Dansbandskampen för jag blir GLAD av dansbandsmusik och både jag och Johanna älskar att dansa så vi hoppade upp & ner här till "Cara Mia" och vi hade SÅ kul !

Peter Settman är en otroligt duktig programledare och både Scotts & Highlights sångare var ögongodis och har du sett Larz Kristerz alla olika kläder ? Ha, ha man döör ;-) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

På lördagar är det väl dessa program sänds:)

2008-11-02 @ 13:55:18
Postat av: Anonym

Dessa program sänds på lördagar:)Ha en fortsatt trevlig söndag.

2008-11-02 @ 13:56:59
Postat av: karin

kul,jag älskar med dansbandsmusik,o scotts sångare e ju inte helt fel han heller,ha en härlig dag.

2008-11-02 @ 13:57:08
Postat av: Lina

Håller med, Dansbandskampen är superkul! Settman är ett fullblodsproffs och musikerna är ju heltajta!

Postat av: Sara

Tvingade min pojkvän till att titta på Dansbandskampen med mig! Det är så bra. ;)

2008-11-02 @ 14:27:30
URL: http://saraleverin.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag håller med de andra om Dansbandskampen, det är så mysigt att titta på! :)

2008-11-02 @ 16:55:03
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: petra

dansbandskampen är jätte bra, och min pappa bor i Älvdalen så Larz Kristerz har man ju sett någon gång;)

Peter, han som är nalle björnen i det hela, han spelade för oss på sista April och han är så sköön.. Vi trodde aldrig att dom skulle gå vidare alls, men det gjorde dom.. Hoppas att det går bra för dom bara;) Och deras kläder är det som gör att dom är så roliga:) kram på dig!

2008-11-04 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91