Inspirerande anslagstavlor!


Härligt rosa tavla för en fashionista.

Jag drömmer om ett super fint hemmakontor (jag har ett hemmakontor men det är kaos där inne så jag sitter alltid vid köksbordet.. ;-)  med ordning & reda och en FIN anslagstavla på väggen där jag kan hänga upp alla inspirerande notiser / klipp ur blader / kom i håg lappar etc.   Och jag jag en idé om att göra en egendesignad anslagstavla och jag blev riktigt inspirerad då jag hittade dessa fina hos amerikanska Pb-teen.

Det är enkelt att göra en egen genom att tex köpa en anslagstavla i kork på Ikea och sedan klä in den i ett snyggt tyg :-)


Den här vore perfekt ovanför mitt skrivbord . Gillar att den har en liten hylla under. Så kan man göra själv ! Genom att fästa en tavellist från Ikea direkt under en anslagstavla ! :-)

   
Inspiration.

Jag & Johanna ska snart klä oss och gå ut i det vackra vädret men jag återkommer med en dagens före vi går.


Kommentarer
Postat av: Vardagsinspektionen

Det var en soft dagiskänsla på den bär bloggen...

Postat av: Banan

Tjusiga!

2008-11-25 @ 16:20:03
URL: http://finnenbanan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fina!

Ett tips är att måla en vägg med magnetfärg, skaffa lite snygga magneter och sen är det bara att fylla väggen ;)

2008-11-25 @ 16:22:12
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Tack för era kommentarer !



Josefin-

Tack för ditt tips! :) Ja, både magnetfärg och "svartatavlanfärg" är smarta lösningar. Kram! :)

2008-11-26 @ 00:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91