Inspirerad! & dagens tips !


Dagens tips: Köp en sån här fin vajer med klypor att fästa bilder, teckningar etc på. Passar utmärkt på barnrummet men även ovanför skrivbordet på hemmakontoret.  Den på bilden finns hos Granit men du hittar liknande på Ikea.


Idag har jag bl.a. varit på Ikea och precis då jag ankommit deras "arbetsplats" avdelning så möter jag min kära vän Randi och hennes söta lilla Sofie . It´s a small world ! :-) Så plötsligt blev mitt Ikea besök hur trevligt som helst och jag fick SÅ mycket inspiration av att gå runt där med Randi som har miljoner smarta idéer .

Batteriet till kamera tog så klart slut (jag har ny kamera och batteriet verkar vara sämre än på min förra för det tar ju slut hela tiden..) så nu ligger det på laddning så att jag ska kunna visa er bilder från min tur senare :-)

Ni vet ju hur det är när man besöker Ikea... man "ska bara" handla ljus & servetter men så kommer man hem med saker man inte visste att man behövde...  Han är SMART den där Ingvar ! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt det låter, jag ska nog en tur till kära Ikea imorgon för ljusinköp ;-) men jag vet redan minst en sak till som ska med hem. Ser fram mot att se dina inköp senare, kram Anna



Postat av: Kari

Joda, lett å kjenne seg igjen i Ikeabeskrivelsen... Sist fant jeg et DIGERT bilde som hadde passet såå bra på soveromsveggen hjemme. Bare synd det slett ikke hadde passet inn i bilen - hadde jeg kjøpt det, måtte jeg ha tatt bussen hjem selv, mens D og David hadde kjørt fra Trondheim til Nordmøre :o)

Takk og pris at jeg har en fornuftig mann som kan dra meg ned på jorda igjen når ideene blir for høytflyvende!!!

Ønsker dere en riktig god start på uken!

-klem-

2008-11-10 @ 14:44:16
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: jennifer

super smart, finns på ikea!!!

2008-11-10 @ 15:41:21
URL: http://saligblandning.blogg.se/
Postat av: Silje

Tenkte jeg skulle tipse om at man kan kjøpe løse batterier til digitalkamera.

2008-11-10 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91