Happy 1:a advent mina vänner !


JIG kom hem från ett julbord runt kl. 02 och då såg vi girls ut så här :-)  Heidi, Kjerstin, jag & Nora.

Idag hoppas jag att du har en super mysig adventsmorgon  med tända ljus och GOD frukost ! :-)

Själv är jag lite trött idag för jag gick och la mig runt 5.30 på morgon.  Vi hade verkligen SÅÅÅÅÅ trevligt och jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut ´:-) 

 
Ser ni vilken tid jag fotade dagens? Kl. 05 ! ;-) Jag hade på mig klänning från Juicy Couture.

Jag & Johanna myser nu på morgon så jag bloggar mer lite senare och då ska ni få se fler bilder från igår och bilder på dukningen etc .  (jag ska kompensera min bloggfrånvaro igår med extra många bilder idag :-)

Kram på er ! ♥

Kommentarer
Postat av: barnshoppingbloggen - för shoppinggalna mamas & papas!

05.30??? E du galen! Hihi coolt! :) Ni se ut att ha trevligt i alla fall! :)

Postat av: Marcus Å

Hoppas du får en strålande dag!

2008-11-30 @ 10:22:59
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt

2008-11-30 @ 12:22:24
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: lovisa

Du har sånt jäkla fint hår! Har du värmespolar, låcktång.. eller vad har du? =) kram!

2008-11-30 @ 16:37:35
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Melissa

Verkligen vackert hem som dessutom fylls med vackra vänner! Härligt!

2008-11-30 @ 16:58:10
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Heidi

Tusen takk for i går, vakre du! Utrolig koselig. Gleder meg til vi møtes snart igjen! :) Dere som leser denne blogg, Anna Stina er like herlig i virkeligheten som hun virker på bloggen. Full av energi, positivitet og varme! Verdens beste vertinne som tenker på de lille detaljene, og flink på kjøkkenet!! :) Hun er ALT! Love you, sister

2008-11-30 @ 18:08:00
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

lovisa-

Tack snälla du ! :) Jag rullar håret på kardborrerullar (finns bl.a. hos H&M) i olika storlekar också har jag världens bästa hårspray från TIGI som heter Bed Head / Hard Head. Can´t live without it ! :) Kram!





Melissa-

Tack så mycket ! Det var verkligen en härlig kväll! Kram :)





Heidi-

Kära underbaraste vännen! Jag sitter här med tårar i ögonen då jag läser det du skrivit för jag blir så otroligt rörd. TUSEN MILJONER TACK!! :) Det finns ingen som du Heidi, du är helt unik och du är familj för mig. Miljoner kramar till dig! Love you :)

2008-12-01 @ 01:35:05
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Barnshopping-

Haha, ja det blev galet sent men oj! så KUL vi hade! Kram :)

2008-12-01 @ 01:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91