Godnatt lördag !


En busig Johanna är mitt emellan dagens & pyjamas på bilden och vi myser här framför en mix av Dansbandsgalan & Stjärnor på is. KUL att favoriterna Scotts gick vidare i kväll och stackars duktiga Markus som trillade på isen... Han är min favorit  !

Det är härligt att hela familjen är samlad igen ! och efter taccos & mys så somnade den ena efter den andra här hemma och till slut var det bara jag som var vaken och klar för både bloggning & TV men vad händer ? Exakt. Jag somnade till finalen av Stjärnor på is...   Tror jag måste börja sitta på en köksstol framför TVn på kvällarna istället för i galet sköna soffan ;-)

God natt & Sov gott så ses vi igen på söndagmorgon ! ♥

P.S TACK för alla fina kommentarer ! jag svarar på dem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91