Godmorgon nya vecka!


Jag har ett litet tavelprosjekt här hemma för igår då jag & Johanna lekte på hennes rum så hittade jag den Hello Kitty målning som vi hade med oss hem från Thailand (fick en konstnär att måla av en Kleenex förpackning!). Den ligger hoprullad och bara väntar på att spännas upp så jag ska ta med mig den till en ramverkstad idag.  (bild Paul Costello).

Så där ja, då är det plötsligt den 17:e november och julen närmar sig verligen med stormsteg nu! och jag påminns om att jag måste börja köpa små saker till Johannas julkalender också funderar jag på att göra en ny kalenderlösning i år... Vi får väl se hur det blir med den saken :-)

Min dag startade kl.07 då mitt hjärta stod vi min säng och väckte mig och jag fixade makaroner & korv till hennes matpakke på morgon. Det är hennes favvo lunch :-) 

Nu är hon på dagis och jag har precis ätit frukost och ska ta tag i dagens jobb så jag får önska dig en UNDERBAR start på den här nya veckan och här kommer dagens:

"Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår."
/Jonathan Swift.

Tänk på det !! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Mr D

Får dom inte lunch på dagis i Norge?

2008-11-17 @ 12:41:36
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

På vissa dagis får de lunch men inte på alla och vi har tyvärr oturen att ha ett av de dagis där de inte får... Så jag får fixa lunch till Johanna varje morgon som hon har med sig :)

2008-11-17 @ 15:30:08
Postat av: Mr D

Får hon hjälp att värma sin mat av personalen eller får hon äta den kall? Känner mig nu bortskämd med vår dagismat i Sverige som i vårt fall även är ekologisk.

2008-11-18 @ 00:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91