Godmorgon bloggisar!


Dekorativa hus med ljus i från PotteryBarn skapar härlig julstämning.

Johanna är sjuk :-(   hennes näsa rinner och hon hostar och gråter omvartannat.... uff, jag tycker så synd om henne. Misstänker att hon fått det som de 5 av totalt 10 är hemma pga av från dagis. Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att Johanna blir frisk FORT !  :-)

Natten blev sisådär men jag minns att jag drömde massor så jag har i alla fall sovit en del också ;-)

Här i centrala Oslo lyser snön med sin frånvaro men jag ser på Nyhetsmorgon på TV4 att det är totalt snökaos på vissa platser i Sverige så jag skickar er som bor mitt uppe i snön varma kramar och hoppas att ni får en extra härlig dag ! och ni mamas som ska ut med barnvagn på morgon får en extra tanke också för det är inte så kul att köra vagn i djup snö... och det är inte kul att gå runt i high-heels i snö heller så ni girls som ska trippa iväg till jobbet önskar jag också en extra FAB dag !

Nu vill mitt hjärta att jag ska komma så här kommer dagens:

"Carpe Diem"

HAPPY måndag kära bloggisar !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: mini

happy måndag till dig också och krya på hälsningar till din lilla söta! vi är tillbaka från helt underbara thailand, det känns sorgligt och tomt och jag vill inte riktigt möta denna måndag med snöstorm i iskalla sthlm. mini

Postat av: Carola L

Nu har vintern (d.v.s. snön) kommit till Piteå också (bilder i min blogg).



Hoppas att Johanna blir frisk snart - min lilla var hemma förra veckan, och jag har varit krasslig i flera veckor :-(



Hoppas att ni får en okej vecka, trost sjukdomar!

2008-11-24 @ 09:29:12
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: annika

Tack gulliga du !! Var kan man hitta dom fina husen, vet du det !!?? kram och ha en underbar dag :)

Krama nu om lill snuttan med massor av krya på sej kramar i dag!

2008-11-24 @ 10:46:19
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: josefine

Du har en underbar blogg. Älskar alla bilder! är lite yngre men älskar verkligen att läsa din blogg! mvh Josefine

2008-11-24 @ 15:04:44
URL: http://annajosefinee.blogg.se/
Postat av: Linda

Måste bara berätta att min dotter satt bredvid mig imorse när jag besökte din blogg och fick syn på den här bilden med dem vita husen, hon skrek rakt ut, STOPP, tillbaka mamma!! Hon tyckte det var jättefint, precis som jag ;)

2008-11-24 @ 20:43:13
URL: http://lindakristinalg.blogg.se/
Postat av: annika

ja jag vet att om man läser ordentligt så hittar man svaret , hehe Sorry såg inte. Ha en underbar kväll kram :)

2008-11-25 @ 06:01:34
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91