Godmorgon alla underbara!


Det är underbart att få fixa till sig i lugn och ro på morgonen :-)

Nu är ni helt säkert väldigt nyfikna hur det har gått för mig med mitt läggamigtidigtochstigauppföreJohannaprosjekt?! ;-) Jag erkänner att jag misslyckades TOTALT med att läggamigtidigt, blev uppe längre än någonsin faktiskt, tror klockan visade typ 02.30 när jag släckte lampan... MEN ! jag tog igen det på morgon med att jag nu sitter här helt klar och Johanna och sover ännu !! :-)

Det är självklart så här jag ska göra varje morgon. Stiga upp och göra mig klar i lugn och ro innan Johannas dag startar. Så detta ska bli en trend som är här för att stanna :-)

   
Några starpics på morgon: David & Victoria på premiären av Katie Holmes teater i N.Y, Justin Timberlake & Jessica är ute med sina hundar och till sist Nicole Kidman vars läppar är "talk of the town" eftersom många menar att hon förstorat dem ?

Nu ska jag göra klar Johannas matpakke och fixa mig själv lite frukost och sen ska darlingen få vakna så att vi kommer oss iväg till dagis.

Jag önskar dig en strålande dag och vet du, jag känner på mig att det här blir en FANTASTISK dag !   Här kommer dagens:

"Home is where your heart is."

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du som e Bondeberoende. Du kan läsa Willes blog på http://www.hanky.se/wille



Kramen!

2008-11-27 @ 11:10:33
URL: http://nytorgsgatan.blogspot.com/
Postat av: barnshoppingbloggen

Hihi om jag skulle stiga upp före barnen skulle det bli vid 06.00 typ... ;) orka

Ha en fab dag!

2008-11-27 @ 12:05:13
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

"Home is where the heart is" är ett av mina favoritcitat och vi har beställt det i väggord faktiskt=)

2008-11-27 @ 12:11:47
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: Alinde

Mmmm....Nicole har absolut förstorat läpparna, och botoxat pannan. Hoppas hon kan sluta i tid, innan hon blir helt overklig!! =(

2008-11-27 @ 17:22:23
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Jonas-

Snygging, jag har så klart redan hittat den bloggen. Vad trodde du? ;) Puuuss!! :)





Barnshoppingbloggen-

Haha, ja det är kanske lite VÄL tidigt ;) Kram! :)





Felicia-

Det kommer passa perfekt på väggen ! :) Kram :)





Alinde-

Ja hon har nog det.. Men vacker är hon i alla fall ! Kram :)



2008-11-27 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91