God natt vänner!


Ett par lingonkransar skulle passa perfekt på dörrarna mellan köket & vardagsrummer här hemma och imorgon säger jag bye, bye till de rosa kuddarna i soffan och hello till de röda :-)

I kväll har jag prioriterat att svara på era trevliga kommentarer och den underbara feedback ni ger mig gör mig verkligen GLAD !! och ni inspierar mig som bara den! till att blogga vidare. Så - TACK mina fina läsare ! :-)

Förutom att svara på kommentarer så har jag även surfat runt på nett och tittat efter fina julsaker och på tal om det så var jag innom en  relativt ny interiörbutik här på Majorstua idag.  Johanna hade nämligen inte sovit något på dagis idag så när jag hämtade henne så tog det ca 40 sek innan hon sov sött i vagnen och då passade jag på att gå en liten tur....

Det är den butik i Vibesgate som tidigare hetat Mandarin som nu har fått ny ägarinna och ett helt nytt sortiment och det som lockade in mig i butiken var den här :


Jag hittade den här underbara girlanden på nett häromdagen men den var tyvärr utsåld (jag minns inte vilken nettbutik det var.. glömde skriva upp..) så gissa om jag blev GLAD då jag såg den i skyltfönstret i denna "nya" butik idag :-)

Imorgon ska jag berätta mer om mitt besök i den här butiken och visa bilder på de FINA julsaker jag hittade där för nu blev jag plötsligt akut trött så nu ska jag ta med mig mina inspirerande julblader och krypa ner i sköna sängen.

Det känns härligt att gå och sova när man vet att det är FREDAG då man vaknar !! :-)

God natt kramar ! ♥

Kommentarer
Postat av: Trude

Åh, jag hoppas att någon kan lära dig att videoblogga för jag har en känsla av att det blir succé ifall du hade gjort det;). Har du några tips på hur man kommer över sitt ex? Man känner sig ju inte självständig längre efter ett uppbrott och undrar hur man ska klara sig själv:(. Sov så gott!

2008-11-28 @ 00:58:30
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Trude-

Haha, jag kan inte lova att det blir av men kanske :) Ang. hur man kommer över sitt ex så är det så individuellt utifrån mängder av aspekter att jag tyvärr inte kan råda dig... Men iställer för att tänka att man ska komma över någon så tycker jag att man ska tänka på vilka minnen man önskar att bära med sig vidare :) Du kommer SJÄLVKLART att klara dig alldelens utmärkt själv och jag tycker att du ska unna dig sånt som är lyx för dig i helgen ! Köp hem ditt favorit godis, hyr en feelgood film, drick något gott, köp blommor till dig själv och ring dina vänner och ta en helkväll på stan ! :) Bästa sätter att må bra är att ha KUL ! så sitt inte hemma och deppa för det kommer du ingenstans med :) Kram ! :)

2008-11-28 @ 01:08:13
Postat av: annika

Lingon kransar !Vilken bra ide att jag inte tänkt på det , det skräpar ju inte så mycket!!Sov gott kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91