God natt mina vänner!


Krya på dig min älskade Johanna.

I kväll är jag en ovanligt trött mamma efter en dag med sjuk Johanna så jag ska strax logga av och gå och sova. Tyvärr så hör jag att mitt hjärta vaknar och hostar ibland så det lutar åt en natt med mindre sömn än vanligt...  Hoppas, hoppas, hoppas att hon dansar igen imorgon ! :-)

TACK för alla fina kommentarer jag har fått idag (jag svarar på dem imorgon) och vad KUL att ni är så många som är med i den underbara
TÄVLINGEN. Jag önskar er alla lycka till !

God natt kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Det är så trist med sjuka barn, man önskar man kunde ta över vad de än smittats med så de kunde få vara friska.

Hoppas hon dansar igen idag=)

Postat av: M

Du har en sån underbart söt dotter! Hoppas hon e frisk snart! Din blogg e jättehärlig o läsa =)

2008-11-25 @ 08:45:08
Postat av: Smet

Gud vilken söt bild! och söt dotter. jag hoppas hon kryar på sig

2008-11-25 @ 08:46:34
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej:) Fin blogg du har, om du vill VINNA presentkort, gå då in pa min sida och kolla:)



Tack så mycket!

2008-11-25 @ 08:56:50
URL: http://gloryglory.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nejmen stackarn! Hoppas hon kryar på sig snart, inte kul att vara sjuk ju=(

Kramar

2008-11-25 @ 09:10:23
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Agnethe

God bedring til kjære Johanna!

Jeg så at du tipset om at Ikea hadde fått inn rammelister tidligere i uken, og jeg har så lyst til å ha en sånn over senga. Men, hvor lang bør den være? Så den på Ikea var 1,85 lang, og i vårt tilfelle så blir den da 5 cm lengre enn senga. Vil det bli rart? Og, er det finest med en, eller to stykker over hverandre? Får så mye inspirasjon av å lese bloggen din :)

2008-11-25 @ 09:30:33
Postat av: Agnethe

God bedring til kjære Johanna!

Jeg så at du tipset om at Ikea hadde fått inn rammelister tidligere i uken, og jeg har så lyst til å ha en sånn over senga. Men, hvor lang bør den være? Så den på Ikea var 1,85 lang, og i vårt tilfelle så blir den da 5 cm lengre enn senga. Vil det bli rart? Og, er det finest med en, eller to stykker over hverandre? Får så mye inspirasjon av å lese bloggen din :)

2008-11-25 @ 09:31:05
Postat av: Agnethe

God bedring til kjære Johanna!

Jeg så at du tipset om at Ikea hadde fått inn rammelister tidligere i uken, og jeg har så lyst til å ha en sånn over senga. Men, hvor lang bør den være? Så den på Ikea var 1,85 lang, og i vårt tilfelle så blir den da 5 cm lengre enn senga. Vil det bli rart? Og, er det finest med en, eller to stykker over hverandre? Får så mye inspirasjon av å lese bloggen din :)

2008-11-25 @ 09:31:58
Postat av: Elin

Krya på henne!

2008-11-25 @ 09:52:21
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Tusen TACK för era fina kommentarer ! :)



Agnethe-

Det stämmer att den på Ikea är 1,85 men jag tänker att det inte gör något.. ? Men jag ska se hur den jag köpt bli ovanför vår säng så lovar jag att berätta här på bloggen vad jag tycker. (men som sagt - jag tror inte det spelar någon roll!) Jag tycker att det är super fint med 2 stycken över varandra så det är mitt tips ! :) Jag blir så glad när jag läser att jag inspirerar , tack! :) Önskar dig en strålande onsdag. Klem! :)





Kramar till er alla ! :)

2008-11-26 @ 01:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91