Gizmolinas jultips !


Vackra kakor som ser ut som julgranspynt.

Idag ska jag börja med jultips här på bloggen ! :-)   Jag kommer att ge er tips på julklappar, dukning, pynt till granen, juldekorationer ... ja, helt enkelt alla tips jag kan komma på ! också ska ni få ta del av vad jag själv önskar mig till jul...  Hoppas att ni tycker att det låter som en bra idé ?! :-)

Och jag startar idag med detta söta julklappstips:

   
Häromdagen visade jag Johannas SÖTA passfodral och det är en PERFEKT julklapp till små prinsar & prinsessor. Det kommer från danska Lisbeth Dahl och finns bl.a. hos SysterLycklig. Pris : 199sek.

Och den här har jag precis skrivit upp min önskelista:


Super fin klänning från Odd Molly som bl.a. finns hos "Kiman" i Paléet här i Oslo.

Mitt hjärta vaknade nyss till men somnade ganska fort om igen och jag är GLAD över att hon får sova. Hon behöver det efter i natt.


Kommentarer
Postat av: Sara

guud, vilken fin klänning! odd molly är en favvo :)

Postat av: Anna

Hej hej!



Jättebra med olika jultips =)

Precis vad jag behöver.



Ha en skön dag

kram Anna i STHLM

2008-11-19 @ 12:44:28
Postat av: Sara

guud, vilken fin klänning! odd molly är en favvo :)

2008-11-19 @ 12:45:04
URL: http://saragt.blogg.se/
Postat av: stina

Åhh, det låter som en jätte bra ide!!!

Önskelista, julklappstips! Jul pynt o.sv....

Och ett "hemma hos" repotage. =)

Vart har du köpt advets grisen??

Njut dagen!

Kram Stina

2008-11-19 @ 12:54:57
Postat av: K

Lisbeth Dahl gör verkligen fina saker. Me like a lot.

2008-11-19 @ 13:14:52
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Anna

Passfodralen är så FAB jag har önskat dom förut till barnen men dom har fått massa annat fint så dom åker upp påp listan i år igen, kanske köper dom själv ;-) Kram ANna



2008-11-19 @ 15:41:07
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: KarolinaN

Det ser jag fram emot! Kram!

2008-11-19 @ 15:51:30
Postat av: Mia

Å vad roligt med lite jultips! Det är verkligen välkommet. Jag tänkte börja tidigt med julen i år och den första julstjärnan är redan uppe. Jag kör på Cooee Designs Winterstar, en väldigt stilren variant av den klassiska julstjärnan. Passar kanon i mitt hem! Kanske vore något för dig... ?

2008-11-19 @ 16:33:11
Postat av: Emma

Hej!

Åh va bra med jultips, kan behöva alla möjliga tips då vi ska fira julen i vårt hus, och såklart vill man ha det mysigt med pynt, dekorationer m.m.! ;)Kram Emma

2008-11-19 @ 20:51:33
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Tack för alla trevliga kommentarer ! :)





Stina -

Jag har köpt adventsgrisen på butiken "Country Chic" här i Oslo men jag har sett att den finns i rött hos nettbutiken SysterLycklig :) Den kommer från det danska märket Maileg. När det gäller "hemma hos" så började jag ju med det för några veckor sedan så det är snart dags för en fortsättning.. ! Kram! :)





Mia-

Å så underbart att du redan har hängt upp en stjärna ! Nu blev jag frestad att ta fram Johannas... :) Kram ! :)





Jag önskar er alla en HAPPY torsdag ! Kramar ! :)







2008-11-19 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91