Dagens & en kvällsrapport.



JIG fotade mig utanför där vi bor då jag skulle gå och hämta Johanna på dagis. Min dagens börjar bli "tjatig" ;-)  Mössa Diesel, päls H&M Trend, jeans Acne , väska Zara och stövlar från Corso Como. Mina långa handskar kommer från By Malene Birger (några år gamla, sålde dem i min butik).

När jag hämtat Johanna så passade jag på att fixa ärenden inför morgondagens middagsbjudning så vi kom nyss innanför dörren och hjärtat har t.o.m. sovit i vagnen en stund men det gör inget för ikväll är det fredag och då kan vi vara busiga och vara uppe sent :-)

 
Hemma på våran gata i stan...

Jag ska fixa lite enkel late-dinner till oss nu (har köpt grillad kyckling och gravd lax så det blir lite "plock mat") också ska jag öppna en liten flaska cava och fira att det är FREDAG !!  Tjohooo!! :-)

OJ ! ser jag att jag fått super många kommentarer på "A story from my life". Så kul! Tack ! :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder:) älskar din jacka!

Postat av: Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Du är vacker som en dag=)

Hoppas du får en mysig helg=)

2008-11-28 @ 20:03:07
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: Mika

HM... Den där zara väskan är väldigt lik min miu miu väska...



Du e söt som vanligt med mössa och päls.

2008-11-28 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91