And the winner is...



♥ ÄNTLIGEN !!....♥

... är det dags för mig att presentera den lyckliga vinnaren i tävlingen om ett presentkort på 500kr hos
Vimsadekor. Ni var 279 stycken som tävlade och som vanligt så känner jag att ni alla förtjänar att vinna så därför har det inte varit någon lätt uppgift att utse en vinnare.

Jag valde först ut några finalister och dessa  var:
Ida, Annica, Merethe, Alma & Evelina.

     
 
Vinnaren kan välja något av dessa färdiga väggord, eller så kan hon designa ett eget.

 Samtliga finalister var sedan med i en lottdragning (jag hade Gucci som vittne för det är bara han som är uppe & vaken med mig just nu :-) 
and the winner is:

Postat av: Ida

Vilken härlig tävling!
Jag och min pojkvän bor för tillfället i en liten enrummare och det är rätt trångt kan jag berätta.. Men till våren ska vi äntligen flytta till vår fina drömlägenhet tillsammans. De här vägg-orden skulle passa perfekt i vårt nya sovrum!
Jag blir så glad och inspirerad varje gång jag klickar in på din blogg, och jag skulle också gärna bli påmind om att leva, skratta och älska varje morgon när jag vaknar och varje kväll när jag lägger mej i sängen.. Kram av Ida!

2008-10-29 @ 13:27:35
URL: http://idamirjam.blogg.se/

STORT GRATTIS Ida ! :-)
Mejla mig din adress till: [email protected]

TACK till alla er som var med och tävlade och GRATTIS till er som gick till final.

♥ Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Alma

Hejsan!

Tack för din underbara tävling, känns jätte roligt över att ha varit en av finalisterna.

Tack för en mycket läsvärd blogg.

Kram Alma

2008-11-04 @ 21:35:02
Postat av: Anonym

Det första man ser i sovrummet när man vaknar präglar ens dag så några underbara ord är väl en av det bästa ....

2008-11-04 @ 23:09:01
Postat av: Merethe :o)

FANTASTISK å få være så heldig å være blant de heldige finalistene - det føles kjempe, kjempehyggelig; så 1000 hjertlig takk!!! :o) The Love of My Life (som snart flytter hjem til Los Angeles) og meg sitter oppe denne natten og følger spent med på history in the making; det amerikanske presidentvalget og historiens første FORHÅPENTLIGVIS svarte President i det Hvite Hus og er SUPER-EXCITED!!!!!!!!!!! :o)

2008-11-05 @ 01:22:07
Postat av: Annica

Blev så glad när jag så att jag iaf hade gått till lilla "grande final". Jag är lycklig med mitt lilla hjärta ändå men tack för att jag fick medverka...

2008-11-06 @ 14:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91