Vinnaren av "mycinnamongirl" tunikan!



Phuket kl. 23.45, måndag kväll.

ÄNTLIGEN!!
ska jag presentera vinnaren i tävlingen om den bedårande tunikan från det norska märket "
mycinnamongirl" som jag blev helt kär i då jag såg det första gången.... :-)

Det var som vanligt hur svårt som helst att utse en vinnare eftersom ni ALLA förtjänar att vinna eftersom ni skriver så fina argument men - det är bara en som kan vinna och den här gången blev det:

Postat av: Anna

För att min älskade prinsessa är den mest underbara tjejen i världen (såklart, det tycker väl alla mammor!) och jag skulle älska att få sätta på henne den där underbara tunikan! Min dotters favoritsysselsättning är att sitta i mitt knä framför datorn och kika på kläder och ändå är hon bara 2 år.. "Tröja" är hennes favoritord!
Vi kikar också regelbundet in på din blogg och nu har hon lärt sig att säga Johanna också :-)


Vinsten!

Jag önskar Anna stort GRATTIS till tunikan!
Mejla mig Din adress, storlek samt färg du önskar till: [email protected]  så att vinsten kan postas hem till dig.

Tusen miljoner TACK för alla fina bidrag!

Glöm inte bort att du får 10% rabatt på mycinnamongirls nettbutik när du uppger kod "gizmolinas" vid beställning.


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Grattis till vinnaren! :)

Postat av: Anonym

Trodde ALDRIG att den där kommentaren skulle vinna Hahahaha stor chans att just tröja är hennes favoritord, vilket sammanträffande ;) (Låter bitter men det är jag inte, vem som helst av kommentarerna men inte den, det lät inte sant!)Usch förlåt för min negativa kommentar men jag var tvungen att få det ur mig för jag blev faktiskt chockad att hon vann.Sorry! Kram!

2008-05-19 @ 19:30:24
Postat av: Madelene

Gtrattis Anna.

Hoppas att man kan ha bättre tur nästa gång.

Kram Madelene

2008-05-19 @ 19:44:04
Postat av: KarolinaN

Det kan ju faktiskt hända att AnnaStina har "lottat" vinnaren. Det har hon gjort en gång förr. Det är bara att gilla läget!:)Kram!

2008-05-19 @ 20:19:23
Postat av: AnnaStina

Verkar som att jag måste tala om att jag LOTTAT vem som skulle vinna. Bara så att det är sagt. Jag önskar alltid att ALLA ska få vinna då jag har tävlingar men det är så klart helt omöjligt och då vore det ju ingen tävling heller :)



Alla som deltog var värdiga vinnare!



Kram på er! :)

2008-05-19 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91