Världens vackraste.


Vackrast i världen! och mamma är hon också! :-)

Phuket kl.11.30 , torsdag fm, +32,5 grader & SOL.

Nu somnade Johanna mot min skulder så vi blir hemma till hon vaknar men DÅ åker vi :-)

Tidningen "People" har utsett "World´s most beautiful people",  på listan är det 100 st. och på 1:a platsen är Kate Hudson. Det förtjänar hon! för hon är super fräsch tycker jag! :-) Läste i intervjun med henne att hon aldrig går på SPA eller tränar och det kändes så skönt att det inte bara är jag som är dålig på sånt ;-)


Jag tycker det här är en så mysig "vardags bild" på henne och hennes son. Tunikan hon ar på sig är super snygg! och på tal om tunika.. jag ska föresten titta efter en att lotta ut idag ;-)


Vackraste paret! Hennes klänning hade jag inte tackat nej till....!

På 7:e plats var Eva Longoria och hennes Tony Parker som världens vackraste par.  (Misstänker att det känns mindre bra för The Beckhams ;-))

I min värld är så klart Johanna världens vackraste :-) och så känner ju alla vi mammor om våra barn, de är de vackraste vi kan titta på...! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91