Vårt gästrum.



Phuket kl.11.45, söndag fm, +32grader & sol.!

Jag kom på att jag ju lovat att fota och visa fler bilder från vår lägenhet här i Chalong och det ska jag så klart göra. Vi fick en möbel leverans igår och jag ska få en elektriker att montera upp några lampor till veckan men sen så....! :-)

Här är i alla fall en bild från vårt gästrum. Sänghimlen kommer från "Evason" (jag köpte moskitonäten där och har sedan fått en butik att göra en kopia på bambusen) och sängen har utdragbara sängar på varje sida så att en hel familj lätt kan bo här inne.

Jag är super glad i Buddha figuren och ska köpa med mig en likadan hem till Oslo :-)

Nu håller vi på att göra oss klara för brunch.

Kommentarer
Postat av: Britt Sturestam

Godmorgon, döm om min förvåning, berättade i går kväll för en väninna om ert gästrum. Eftesom jag sett det i verkligheten. Och den första bilden idag är just på ert gästrum!!! Blev lite förvånad. Nu kan jag be henne oxå gå in på din härliga blogg.

Kramisar Britt

2008-05-18 @ 08:22:04
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jättefint med sänghimmelen och buddhan. Smart att ha utdragbara sängar under den stora sängen också. :)

Postat av: Anonym

helt underbart fint va de =)

2008-05-18 @ 09:25:52
Postat av: Sara

Supersnyggt o stilrent =)

2008-05-18 @ 09:43:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: madde

Hej hej!



Vilket underbart sovrum...

Lika underbar inredning som vanligt>!



Kram

2008-05-18 @ 09:53:48
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så snyggt!!! Underbart! /Emma

2008-05-18 @ 13:06:10
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/
Postat av: Anette

Rummet är supersnyggt......blir sugen att kopiera lite. Måste bara säga att det första jag gör varje dag när jag öppnar datorn är går in på din blogg, för att bli glad och "orka" dagen.Kram Anette

2008-05-18 @ 14:05:52
URL: http://ludvigsdal.blogspot.com/
Postat av: Madelene

Så himmla finnt.Jag säger som Anette det första jag gör är att gå in på din blogg och du gör så man blir så glad.Du är sånt enegi knippe.

Kram Madelene

2008-05-18 @ 14:09:21
Postat av: Babs

När får jag flytta in i ert gästrum?? ;)



Vackrare och mer stilrent får man leta efter!

Du är en talang som kan få till allt till ett mästerverk! ALLT du "tar i" blir ju snyggt!

2008-05-19 @ 11:34:53
Postat av: nic

Så vackert!

Roligt att du ändrat åsikt gällande att ha en Buddha-figur hemma med.

Önskar er en underbar resterande tid där borta!

2008-05-19 @ 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91