Sunwing Resort & Spa!


Här ankommer vi...

Bangtao Beach, Sunwing Resort & Spa kl. 18.20, söndag kväll.

ÄNTLIGEN!!

Jag kunde tyvärr inte blogga igår kväll / natt eller idag på fm för internet låg nere på vår resort så därför kändes det extra KUL och skönt att resa bort! :-)

Nu har vi checkat in och njutit vår 1:a dag på Sunwing Resort & Spa and we love it! :-)


Incheckning idag runt kl.12 efter ca 30 min taxiresa.

Jag skriver mer senare för nu måste vi ner och äta middag och sen ska vi på "minidisco" så dansskorna är på ;-)

Har saknat att blogga så det känns så kul att  kunna skriva nu! Återkommer senare som sagt! :-)

Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

åh så skönt det ser ut!

Postat av: sanny

mysigt :)

2008-05-04 @ 14:03:52
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh vi skall dit i vinter, längtar så! Tills dess hoppas jag att du berättar allt om Bangtao så kan jag drömma mig bort =)

2008-05-04 @ 14:39:32
Postat av: NADIA

Fyfanken, vad härligt det där såg ut

2008-05-04 @ 14:41:23
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91