Sov gott! (och en skärpning..)


I måndags var vi ute och åt jätte mysig lunch alla 3 här i Chalong och då fotade jag den här bilden. Johanna älskar sin välling! och ofta råkar de värma den lite för länge för 25 sek tror en del är 25 min för alla är inte så bra på engelska här ;-)

Phuket kl.02, natt mot torsdag.

När vi bestämde att jag och Johanna stannar kvar här lite längre så bestämde jag mig samtidigt för att jag ska prioritera att mysa i soffan med dvd's och böcker och blader på kvällarna och att jag ska lägga mig tidigt, helst tillsammans med Johanna, så att jag kommer hem till Oslo utvilad och klar för att kavla upp ärmarna och jobba.

Men jag kan ju inte säga att det gått så bra varken igår eller idag.. hmm.. imorgon är det skärpning! ;-)

Nu säger jag i alla fall god natt & sov gott eller oj, nu är det nåt program som heter "Frida 21" på TV och en intervju med Kattis Ahlström. Måste titta lite först..

God natt kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej.

Går du aldrig och lägger dig? Hur orkar du vara så pigg på dagarna?Och ha en sån enrgi som du har?

Hoppas att du sover gott nu.

Kram Madelene

2008-05-28 @ 21:35:07
Postat av: AnnaStina

Madelene-

Jag är hopplös ;).. men nu ska jag faktiskt lägga mig. Kram! :)

2008-05-28 @ 21:38:15
Postat av: Irene

Själv kollar man på Greys A... Gå och sov NU!

KRAM

2008-05-28 @ 21:38:22
Postat av: Irene

Själv kollar man på Greys A... Gå och sov NU!

KRAM

2008-05-28 @ 21:38:40
Postat av: Marias Kakburk

Vilken härlig kylning till vällingen, i riktig lyxförpackning :)



Jag vet precis vad du menar med att inte komma i säng, hoppas att du lyckas bättre ikväll:)



Kram!

Postat av: stämningsfullt

Hej!

Oj efter 25 minuter förstår jag att det behövs en kylning, haha. Ser iaf ganska lyxigt ut :)

Hoppas du får en bra dag!

Kram.

2008-05-29 @ 08:07:31
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Låter som en bra idé att mysa med blader och böcker på kvällarna. Det borde jag egentligen också göra.

2008-05-29 @ 08:25:29
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Josefine

Hoppas du får en riktig sovmorgon idag! Kikade bara in før att ønska er en mysig dag! Ni får sækert massa skøna stunder i en solstol på stranden!Puss

2008-05-29 @ 08:40:24
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

Jag måste få tips på sidor som svenska eniro eller hitta.se. Vill så gärna få tag på en gammal vän i Norge som jag tappat kontakten med...



Snälla, kan du hjälpa mig? :-)



Ha en bra dag!

Kram

2008-05-29 @ 10:32:56
Postat av: Anonym

eniro.no

2008-05-29 @ 11:07:49
Postat av: jen

God morgon.



Jätte kul att ni stannar några dagar till än ni beräknade :)



Jag har skrivit lite om dig och din blogg i min blogg. Hoppas att du tycker att det är ok?

Du inspirera mig på ett sånt bra sätt. Att livet är gott.

Läs gärna vad jag skrev :)



Kram

2008-05-29 @ 11:28:05
URL: http://jenfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91