Soooolig dag!


Jag & Johanna alldelens nyss. Vi hade precis ätit jätte god lunch i resturangen här på resorten med våra trevliga grannar. Jag åt chicken red curry & ris, GOTT!

Phuket , tisdag kl. 15.40, +33 grader & SOOOL!

ÄNTLIGEN har vi - helt otippat - en kanon dag med strålande sol! Underbart!!! :-) för vi hade hört att vädret inte skulle "vända" förren efter den 15:e så detta var helt klart en GLAD suprice!

Och inte nog med att det är sol, jag har dessutom fått en stund med lyxig egentid nere vid poolen idag , hur lovely som helst ;-) 


En solstol, strålande sol, "Costume" och en kall Singha..... mamalyx på en tisdag ;-)

Nu sover Johanna och jag ska krypa upp i solstolen ute på verandan tillsammans med både böcker och blader för jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska läsa en bok ? eller bläddra i blader...? vi får väl se vad jag känner för då jag väl lagt mig där om typ 2 minuter ;-)

Jag känner att jag verkligen ska ta tillvara alla dessa soliga härliga dagar nu för tiden går så fort och plötsligt ska vi resa hem...

Njut dagen du också!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: KarolinaN

Hej i värmen! Ja, tänk vad tiden flyger iväg! Och här i Gävle är det plötlig alldeles grönt och vackert, varje vår är man lika förundrad över hur fort det går... Det blev hemfärd juni istället för juli för er? Kram och ha en bra dag nu!

2008-05-13 @ 11:11:10
Postat av: Sara

Åh mysigt!

Postat av: Annica

Hallå där nere.... Följt din blogg så länge och undrar nu : När har ni tänkt er att åka hemåt ?

2008-05-13 @ 13:46:50
Postat av: Sanna

Vad skönt med värme, vi hade kanonvärme i helgen nästan 28 gradersen igår måndag var det 10grader och en iskall nordanvind på det, längtar till värmen nu. Idag fyller min lilltjej fyra så vi har litet kalas med närmaste vänner ikväll kalaset får bli nästa vecka

ha det så gott

kram till er båda

2008-05-13 @ 13:56:04
URL: http://sannasegna.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Låter helt underbart! Ta vara på tiden ni har kvar där borta. :)

2008-05-13 @ 13:59:21
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anonym

vem e de som tar alla korten =P? för JIG e väl inte där nere eller?

2008-05-13 @ 14:18:58
Postat av: Svala

Tycker du är så snygg!! en riktig glam - mamma :)

2008-05-13 @ 15:38:39
URL: http://svalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91