Sista dagen på Sunwing.


Det blev många stunder för mig också i MiniLand... så det var ju tur det fanns så många sköna kuddar att softa bland ;-)

Phuket natt mot onsdag kl. 00.30 och oväder ute just nu, ibland ÖS regnar det & stormar..


Jag kom på att jag inte bloggat om vår sista dag på
Sunwing , som var i onsdags, så därför ska jag göra det nu :-)

Sista dagen bjöd på både sol & regn men till vår glädje mest sol så det blev en heldag vid poolen. I alla fall för mig. För Johanna sprang jätte ofta iväg till "MiniLand" och myste där medan jag låg och chillade... Det är precis det som gör att Sunwing är så perfekt för barnfamiljer för allt är bekvämt, nära och anpassat för både stora & små.


Johanna super myste både inne & ute i MiniLand och så fort hon gick in så drog hon fram boken med olika dvd´s , valde en film (oftast Pingu) och sen var det bara att trycka på play :-)


Johanna & Novali leker för fullt och Johanna åkte rutschkana för första gången och hon älskade det så mycket att hon åkte hur många gånger som helst :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Låter som himmelriket för barn (och deras föräldrar). ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91