Rushigt värre!


Johanna provade sin nya tunika (likadan som jag har = perfect match ;-) på morgon och så fort jag tog fram kameran så började hon springa runt och tok skratta och ville att jag skulle jaga henne :-) På bilden kommer hon i full fart ut från sovrummet till vardagsrummet och tunikan syns ju inte så jätte bra... men i bakgrunden ser ni den nya hyllan jag fått levererad. På den ska utvalda leksaker & gossedjur placeras .  (det var föresten en exakt likadan tunika jag hade som vinst i tävlingen för en stund sen men då i vitt).

Phuket kl. 21.30 , lördag kväll.

Nu kom vi innanför dörren för typ 5min sedan så jag har precis bara hunnit lägga Johanna i sin säng (som tittar fram på bilden), slänga av mig klänningen, hoppa i Juicy byxorna & linnet + tvättat händerna och smörjt in dem med handcreme!

Jag kan verkligen inte leva utan handcreme. Så fort jag haft händerna i vatten så åker handcremen fram och jag har den alltid med mig i handväskan också.  Handcremen & läppstiftet kan jag inte leva utan ;-)

Det känns som att det varit rushigt värre idag men samtidigt så fick jag ju 2 lyxiga mamatimmar nere vid poolen.. oavsett så "försvann" dagen och plötsligt är det ännu färre dagar kvar till hemresa.

Undrar om jag ska boka om våra biljetter och stanna längre? ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Haha! Jag är likadan. Kan inte leva utan handcreme och lipsyl. Det är som en drog för mig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91