My lucky day!


Att helt oväntat få ett paket i posten är en av de saker som är LYCKA för mig! Jag blir så obeskrivligt glad! :-)

Phuket , lördag, kl. 13.50, +27grader & ÖS regn + typ storm..


Trots att den här dagen bjuder på det värsta oväder jag sett sedan vi kom hit i december förra året så är detta helt klart en LUCKY DAY! :-) För jag har nämligen fått SUPRICE i posten!! av min kära mamma! :-)

Jag blev SÅÅÅ glad!! :-) för jag hade verkligen ingen aning om att hon hade skickat ett paket till mig!  Och innehållet var FAB!! och nästa för bra för att vara sant.... titta här:


The suprice var BOKEN jag skrev om här på bloggen för en tid sedan. Den som Martina Bonnier som är modechef på Dameras Värld har skrivit och som jag såg en bild av på internet och som jag sedan då velat ha! LYCKA!! :-)

Och inte nog med boken... Min mamma hade dessutom skrivit ett långt härligt handskrivet brev. Det är LYX! att få handskrivna brev 2008!  Och vet ni vad hon skrev ang. boken? Så här:

"När jag såg på GodMorgon program så insåg jag att denna bok är absolut Din.  Den måste passa Dig perfekt! När jag sedan såg din blogg med boken var det självklart att köpa den till dig."

TUSEN MILJONER TACK mamma!!! Du har helt rätt - den här boken är PERFEKT till mig. I love it! :-)


Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Va härligt!:)

Paket med personliga (och handskrivan brev) är verkligen underbart, hoppas att boken är lika bra som du hoppats på, skriv gärna vad du tyckte om den:)

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så kul att få brev! Vilken snäll mamma dú har. :)

2008-05-10 @ 09:38:53
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja handskriva brev är hur kul som hellst att få. Jag och min barndomsvän skriver handskriva brev till varandra ist för mail. =) Mycket roligare att få.. hihi Och vi är inne på många år och massor med brev.

Hoppas boken e bra. =)

2008-05-10 @ 09:47:27
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Marias Kakburk-

Jag lovar att skriva och berätta om boken senare. Har bara hunnit bläddra lite i den och det jag sett verkar FAB.! Njut dagen! Kram! :)





Sara-

Ja hur KUL som helst! Hon är enormt snäll! Kram! :)





Jenny-

Så UNDERBART att höra att ni skriver handskrivna brev till varandra! You go girls! :) Jag önskar att alla gjorde det för inget går upp emot att få ett handskrivet brev i posten! Mejl blir SÅ opersonliga i jämförelse. Ska berätta om boken då jag läst i den! Happy lördag! Kram :)

2008-05-10 @ 09:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91