Lovely dag.



Phuket lördag kväll kl. 18.30, +31 grader och solnedgång..

Johanna somnade i badbussen idag så när vi kom fram fick jag lyxig "egentid" i solstolen = lovely! Jag låg och läste boken "Fashionista" som jag fick i posten av mamma för en stund sedan och den är verkligen härlig läsning.  Jag blir så inspirarad till att städa min garderob då jag kommer hem och skapa ordning och reda med hyllor för väskor och skor :-)

Som du kanske ser på bilden så var vi inte på beachen idag..  istället låg vi och solade på en underbar resort! och en annan sak du kanske ser är att Johanna sitter upp bakom myggnätet. Hon vaknade PRECIS då jag tog bilden ;-)

Nej, nu ska jag ta den där duschen och jag har en super trött liten sötis i mitt knä....

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Ser härligt ut! :)

Postat av: Britt Sturestam

Hej igen! Den boken är jag väldigt nyfiken på och skall nog leta efter den. Hoppas du hälsat till vivianne och Lars.

Kramisar Britt

2008-05-17 @ 15:33:51
Postat av: Anders & Helen

17:de maj, kan inte annat än att tänka på Er denna dag. Hoppas att Ni gör något speciellt norskt, t.e.x v rädda om varanndra. Själva sitter vi nere i Tjecko å blir här till i början av juni. Hoppas Era å våra "flowers" håller ställningarna. Kram på Er tre.

2008-05-17 @ 16:19:02
Postat av: LinnM

å vad mysigt, är det katathani resort? Det är ju alldeles underbart där vid Kata noi. Hoppas du får en fantastisk kväll eller det är väl natt nu, hihi, godnatt :)

2008-05-17 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91