Late night gossip...


NU kan man äntligen se att vackra Nicole är gravid :-)  Jag tycker att både klänningen och armbandet är riktigt glammiga men - jag saknar ett par stora matchande örhängen? eller ett halsband för det ser lite naket ut...  kanske hon glömt dem...?

Phuket mitt i natten....

Medan jag borstade tänderna så surfade jag och hittade ett par bilder jag bara är tvungen att lägga ut före jag kramar kudden för härliga bilder på celebs passar bra att avsluta dagen med :-)

När jag ser bilden på gravida Nicole så tänker jag såååå mycket på min kära gravida vän där hemma i Oslo som snart ska få träffa sitt mirakel.  Det känns förfärligt trist att jag inte har fått följa magen på nära håll så jag LÄNGTAR verkligen till vi ses vännen!


Jag blev så tagen av söta Shilohs frisyr! Undrar om det är Angelina som fixar till den snygga benan eller om hon får en frisör att göra det? ;-) Jag ska testa att kamma till Johannas hår likadant i morgon! :-)

GOD NATT på riktigt! ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Shilo är otroligt söt. Håller med dig om Nicole, ett par örhängen hade passat fint till din outfiten.

Postat av: Caroline

Det kanske är Brad som fixat frisyren ;)

Söt som en docka är hon hur som helst!

2008-05-20 @ 10:31:08
Postat av: Madelene

Hej.

Hoppas att allt är bra med dig och din lilla familj.

Själv är jag hemma och villar mig efter gårdagen.

Men jag kan inte låta bli att gå in och läsa på din blogg.Kan du se svt nere hos er? Chalott Pereli tävlar i dag om att komma med på lördag.Ha det så jätte bra Kram Madelene.

2008-05-20 @ 11:28:47
Postat av: Anna

Shilo är verkligen supersöt! Hon har ju att brås på om man säger så, pappa Brad Pitt, mamma Angelina Jolie, kan väl inte bli annat än en docka =) Hoppas ni har det bra! Glöm inte Charlotte på torsdag, då är det semifinal 2! Kramar!

2008-05-20 @ 12:34:12
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Lissan

Baby Shiloh är ju bara SÅ söt!! Kul å se Johannas frisyr imon..hihi =)

2008-05-20 @ 20:15:09
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91