Kvällens nattningsprosjekt...


Johanna tog en prommis med sköna filten när jag gjorde vällingen... Det finns många olika sätt att torka golven på ;-)

Phuket kl. 21.50, onsdag kväll.

Idag sov hjärtat sin "nap" i vanlig tid, runt kl. 13.30 vilket gjorde att jag tänkte att "yes! min plan om att vända tillbaka rutinerna fungerar perfekt!" :-)  Men tror ni att det gick helt enligt plan? Nix pix ;-) Men liiite tidigare somnade hon i alla fall så det går åt rätt håll... idag var den runt 21.30.


"mamma jag vill buuuuusa, inte sova!" :-) och mamma ville att hon skulle sova... ;-)

Så - nu startade precis min "mammadag" ;-) och jag ska starta med att blogga lite och sen tror jag faktiskt att vi ska titta på en dvd här för det var det EVIGHETER sedan vi gjorde. Och som ni kanske minns så shoppade jag ju ett "helt gäng" filmer för ett par veckor sedan och om jag ska hinna se alla före vi reser hem så är det nog bäst att jag sätter igång ;-)

Jag blev föresten lite frestad att gå på bio på "Central Festival" idag för filmen "What happens in Las Vegas" hade kommit och de har LYX bio här. Man sitter i breda sköna fotöljer med fotstöd och blir serverade både champagne & snacks direkt i stolen under hela föreställningen.... Hur FAB som helst! :-)

Hoppas att du din dag är riktigt härlig !

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Det verkar ju som det går åt rätt håll sakta men säkert. ;) Njut av din mammatid ikväll.

Postat av: Mille

Åh, What Happens In Vegas er en såå søt film:-) Jeg lo meg nesten i hjel da jeg så den;-) Den kan jeg sterkt anbefale;-)

Håper dere har en super kveld!!

2008-05-14 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91