Happy 17:e maj!


Jag & Johanna på Kata Noi beach i eftermiddag.

Phuket lørdag 17:e maj kl. 18.15. +31 just nu och solnedgång...

Det blev lite små stressig start på dagen så jag hann inte blogga något .. men nu är jag här igen! :-)

Vi har haft en helt FANTASTISK dag på Kata Noi beach som jag ska berätta mer om lite senare för nu ska jag hoppa i duschen efter många timmar i solen :-)

Idag är det Norges nationaldag så till alla er där hemma säger jag : GRATULERER MED DAGEN! :-) Jag hoppas att ni har det underbart trots att jag hört att det regnar.. Misstänker att ni myser inne med bruncher och luncher och annat hyggeligt! :-)

Det blev ingen bunad för mig iår men jag valde i alla fall min blå bikini dagen till ära ;-)

NJUT dagen!!

Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej.

Det låter så härligt varit på sranden hela dagen.Vad gör ni i kväll?

Kram Madelene

2008-05-17 @ 13:22:52
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas att ni har en underbar 17 maj! :)

Postat av: Lena

Gratulerer med dagen!

Tenkte jeg skulle komme med en liten opplysning om at det faktisk mesteparten av dagen her har sluddet/snødd... Vi bor rett ved Oslo-grensa. Skulle gitt mye idag for å ha gått i bikini på nasjonaldagen, ja!

2008-05-17 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91