Godmorgon nya härliga dag!


En nyuppstigen & trött Johanna står ute i vardagsrummet och lutar sig mot soffan med Sunwing cd´n i handen. Den är det första hon hämtar då hon stiger upp och sen står hon och dansar för fullt. Det är så härligt att se! :-) Men just nu, i skrivande stund, är det  "Molly" på tv´n., hon vill helst se alla dvd´s på en gång så det blir många byten ;-)

Phuket kl.10.20 , onsdag morgon, +30,5 grader & SOL (bakom tunna moln..)

Johanna står fast vid sina nya rutiner = somnar kl. 22, vaknar kl. 09.45 och det är ju i och för sig en LYX att få sova så länge på morgon men - jag ska ändå försöka vända tillbaka hennes dygn till "normala" tider igen idag för hon har ju alltid - senaste månaderna - somnat runt kl. 19.30-20 och vaknar runt kl. 07 och det är egentligen bättre :-) för när hon somnar kl. 22 så blir det ingen "egentid" på kvällen och den skön att ha ;-)

Själv kom jag mig i säng super sent igår för jag började besvara era trevliga kommentarer och det tar sin tid , men jag svarade i alla fall på så många jag hann med innan sängen ropade på mig :-)

Nu ska vi försöka bestämma oss för vad vi ska göra idag, det lutar åt poolen och sen kanske en sväng på "Central Festival" för kylskåpet är tomt... men samtidigt så lockar beachen.. inte lätt att välja ;-)

Här kommer dagens:

"Livet är härligt, och det är du också."
/Ur "En härlig bok".

Jag är så glad att jag har så många härliga läsare av min blogg, you make me happy! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas att ni får en härlig onsdag! Själv håller jag på att bekanta mig med min nya bärbara PC. Så skönt att slippa den gamla datorn som bara var skrutt! :)

Postat av: Lova

ÅHH varifrån kommer den härliga vita soffan ???

2008-05-14 @ 11:37:08
Postat av: Marias Kakburk

Och du gör mig glad:)!

Det syns verkligen vilken del av soffan som Johanna har, så sött:)

2008-05-14 @ 18:12:39
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91