Godmorgon bloggen!


Härlig tavla från Bjørg Thorhallsdottir.

Phuket kl.07.15, lördag morgon, +30,5 grader & sol.

Godmorgon alla mina underbara läsare!

Nu är jag & Johanna helt nyvakna, solen skiner ute och på dvd´n håller "Byggare Bob" på att rädda igelkottar och Johanna följer detta med stor intresse från soffan :-)

Själv ska jag starta dagens första tvättmaskin och börja förbereda packningen inför vår lilla resa för imorgon åker vi! Och det ska verkligen bli hur kul & mysigt som helst, jag riktigt längtar :-)   Också ska jag fixa iordning tävlingen också.

Jag hoppas att du har sovit jätte gott i natt och jag önskar dig en riktigt härlig dag!

Dagens blir kort och gott det som står på tavlan: "Du fortjener det beste.!" För det gör du! Glöm aldrig det.

Lördags kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

hun er så utrolig flink!jeg har vært med på å synge på et arrangement hun arrangerte på allehelgensaften for noen år siden.inspirerende dame!

2008-05-03 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91