Godmorgon alla underbara!


Oss i frukosten på
Sunwing igår. När jag äter hotellfrukost så väljer jag alltid bröd med ost & skinka, grönsaker och massor med färsk frukt. Mumsigt! :-) och ibland blir det ägg också... äggröra med prinskorvar.

Phuket, resorten, torsdag morgon kl. 08.45, +30 grader sol & moln

Min dag startade med LYXIG sovmorgon! och det var helt lovely :-)

Johanna slog upp sina blå runt kl. 08.30 efter en natt då hon rullade över och ville sova nära mig. Det var NYTT, så har hon aldrig gjort förut. Hon brukar altlid sova i sin egen säng men nu då vi sovit i samma i 3 nätter på vår lilla minisemester så verkar det som att hon gillat det så mycket att hon vill fortsätta ;-)

Det första Johanna gjorde då hon steg upp idag var att stå och vifta med sin "Tre små björnar" cd så vi har redan haft minidisco här på morgon :-) Jag fick föresten veta att man kan lasta ner en av sångerna från Ving´s hemsida, ska checka det och ge er länken så att ni kan dansa som oss :-)

Min gårdag slutade med att jag droppade den där duschen och kramade kudden istället så NU ska här duschas och sen frukost men det blir ju inte helt detsamma som på Sunwing... hmm... Hotellfrukostar är det bästa jag vet och jag önskar att vi hade sånna även här på vår resort.. En dag så kanske?! 


Dålig bild p.g.a. motljus och ingen blixt.. Men - jag vill egentligen  bara visa hur härligt nära beachen vi satt då vi åt frukost. Undrar ni var Johanna var? Det gjorde jag också. Hon satt inte still en sekund då vi skulle äta igår så det hela slutade med att jag tog med mig frukosten till poolen ;-)


Här var Johanna! vid duschen ;-) efter det sprang hon raka vägen till poolen...

NJUT dagen alla underbara och TACK för de fina kommentarer jag fått då vi varit bortresta.

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Mini

Ser alltid lika mysigt ut. ;)

Postat av: Marias Kakburk

Hotellfrukost är verkligen otroligt gott! Jag tycker det är viktigt att man gör lite av en "brakfrukost" ibland på helgen om hela familjen är hemma, massor av gott att äta och prata om, ger verkligen en fantastisk start på dagen :)Tyvärr tror jag många är stressade så att man inte tar sig tid (eller hinner) sätta sig ner för att umgås kring matbordet, vilket är otroligt synd!



Hoppas att ni får en mysig torsdag:)!

2008-05-08 @ 06:42:14
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hotellfrukost slår det mesta! Så gott! :)

2008-05-08 @ 08:27:16
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91