God natt från Phuket!


Jag bara älskar att sitta och njuta på beachen. Det öppnar sinnet och lockar fram nya idéer....! Dagens idag var föresten min Burberry bikini. En favvis som jag shoppat på NK i Stockholm för ett par år sedan.

Phuket kl.01.15, natt mot lördag.

Mitt älskade hjärta sover lite oroligt och ropar "mamma" i sömnen och gråter till ibland så nu ska jag krypa ner i sköna sängen och lägga mig och stryka henne över ryggen och hålla henne i handen så att hon kan sova gott.

Imorgon är det LÖRDAG! och då blir det ÄNTLIGEN tävlings dags igen! :-) Jag tycker att det är så himla kul att få ge något tillbaka till alla er läsare, det är därför jag går och köper saker att lotta ut till er. Det kommer från att jag ÄLSKAR kundvård och tycker att lojala kunder (läsare) ska premieras! :-)


Tunikan som ni kan vinna i morgon är i tryggt förvar i påsen hos Johanna ;-)

Nu loggar jag av här och hoppar i nattlinnet.

God natt & Sov gott! 

Puss & Kram! ♥

P.S jag är så glad över alla kommentarer jag fått idag. Tack! :-) svarar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härliga bilder! :)

Postat av: Anonym

Hej!

Underbara bilder på dig och din underbara dotter.

Jag är avundsjuk på dig´...(på ett posetivt sätt)

Du verkar bara vara så otroligt underbar. nästa gång lämnar jag mitt riktiga namn och min meijl adress om du är intresserad.Jag blir 35år den 12/6 är gift och har en dottet på 6 år och det är helet underbart att vara mamma.Men som sakt jag skulle vilja majla till dig mer om det går bra.Tänk att man kan sitta på nätet och hitta en sån under bar person som du.Svar gärna mer så kan vi mejla mer till varandra mer privat om du vill.

BAMSE kram Madelene(LAMO)

2008-05-02 @ 21:09:03
Postat av: ffrrida.

Heej! jag undrar om du kan lotta ut kanske nån billig kopia från kanske gucci,burberry LV... för det finns det väll massor av där i Thailand, & sen skulle jag gärna vilja se mer bilder från kanske hur en kopie affär och sånt ser ut.

2008-05-02 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91