Girls night out.


Vi super myste! Jag hade på mig min nya Zara topp.

Jag & Johanna tog en tur till "Central Festival" i kväll och efter att jag tittat in hos Zara, checkat new delivery´s hos French Connection och shoppat nya "Vogue" som jag skrev om igår  så landade vi först på KFC där vi åt god kycklig och sen hände något kul.

Plötsligt hoppade Johanna ner från stolen. Sa "glass!" och gick själv raka vägen bort till "Swensen´s" och in på stället och fram till personalen och sa "glass!" innan jag ens hunnit packa ihop våra saker på KFC ;-)  Då smälte mitt mamma hjärta lika fort som glassen smälter i solen här nere för jag tyckte att det var så sött och hon blev så "vuxen" plötsligt ;-)


"Bye bye mamma, nu går jag och äter glass!" ;-) (jag har zoomat med kameran för jag satt som sagt en bit ifrån).


Gissa om jag blev happy då jag hittade den här idag! :-)

Nu slår jag av både tv och pc och hoppar i säng för den här semifinalen var inte så mycket att se..... Tycker faktiskt att Norges bidrag var ett av de bästa! (kors i taket ;-) Längtar till torsdag då vi får se Charlotte gå vidare! :-)

God natt & sov gott alla underbara! ♥

P.S TACK för era kommentarer och förlåt att jag inte hunnit svara sista dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Haha. Så söt hon är! :)

Postat av: Anette

2008-05-21 @ 11:02:35
Postat av: Anette

Lyckliga dig som fått tag på tidningen. Den har inte kommit här hemma än. kram Anette

2008-05-21 @ 11:04:05
URL: http://ludvigsdal.blogspot.com/
Postat av: Mille

Det så godt ut! :-)

Jeg må si meg enig i at Norge faktisk var en av de beste i går;-) Jeg syns scene-nummerene har tatt litt av de siste årene, men "Hold on be strong", er en ordentlig glad-sang! :-) Maria kom forresten videre, men mulig du visste det:-)

Håper dere har hatt en super dag, og nyyyt den siste tiden i fantastiske Thailand!

Ps. Brudekjolen du viste bildet av var fab! Jeg er også fan av lommer. En sånn kjole vil jeg og ha, når den tid kommer;-)

2008-05-21 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91