Finn 2 fel!


"Bangla road" är inget nytt favvo ställe direkt..

Phuket kl.00.30, natt mot fredag.

Jag säger bara en sak: "finn 2 fel"! ;-) Här befinner vi oss nämligen på "Bangla Road" som är både känd och ökänd och jag måste erkänna att jag kände att vi inte helt passade in där  ;-) 

När man pratar om Phuket så är det TYVÄRR den här gatan många ser framför sig också tänker de: nej, nej, nej, dit vill vi inte resa! Vilket jag förstår för hit vill man verkligen inte resa. Hit är det kul att ta en tur en kväll eller en dag bara för att ha sett det men sen är man sååååå nöjd och vill snabbt därifrån!

Den här gatan bjuder på hur många barer, clubar, discon, restauranger och "ping-pong"ställen som helst. Och på kvällen är hela gatan en gågata som det kryllar av folk på men på dagen ser ut som på bilden, det kör bilar och är stilla.

Men barerna var öppna och där pågick det full "speed dating" både här och där. Uff, det blir lite för mycket för mig det där och det är inga ställen för 2 prinsessor så - vi gick gatan i raket fart hela vägen ner till beachen! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Ser inte direkt ut som er typ av ställe nej...

Postat av: AnnaStina

Nej, inte helt min stil ;) Kram!

2008-05-01 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91