En bröllopsdröm!


I Thailand ÄLSKAR dom bröllop! och de gör de mest fantastiska arrangemang.

Phuket kl.01.50, natt mot onsdag.

Jag har alltid sagt att jag absolut önskar att ha ett stort kyrkobröllop den dagen då jag ska gifta mig igen (jag har varit gift tidigare) men efter idag så har mina bröllopsdrömmar förändrats..... !

På de här bilderna ser ni varför :-)


Har ni sett så vackert?! Här skulle själva middagen hållas efter seremonin. Mannen på bilden ställer ut placeringkort och ser ni de små vita "pelarna"? de håller uppe ljusfacklor...  Och lägg märke till de vita stjärnorna på linorna som ramar in själva middagsplatsen. Ååå så FINT det måste var där i kväll!


"da da da daaaa da da da daaaa" .... jag skulle inte ha något emot att vandra uppför den här vackra gången mot min prins...! :-)


Lägg märke till detaljerna på stolarna. I love it!

De var i full gång att göra iordning inför ett bröllop på Katathani resort idag då jag och Johanna lunchade där och när jag fick se allt det vackra vita, de vackra rosorna, den super läckra "gången" upp till själva "altaret" , bågen täckt av vita rosor, dekorationerna på stolarna, palmerna som svajade i vinden och havet i bakgrunden så fick jag tårar i mina ögon för det var SÅ vackert!! 

Och där och då så insåg jag att det inte vore helt fel att gifta sig så här i stället! Ute i det fria med gräs under fötterna och friskluft omkring sig... så vi får väl se hur det blir den där "andra gången" ... den dagen då det eventuellt blir aktuellt.... :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag hade lätt kunnat tänka mig att gifta mig så utomhus, men bara om man var garanterad fint väder. ;)

Postat av: KarolinaN

Men så fint! Man blir alldeles KÄR! Vilken känsla att få glida fram där alldeles vid havet. Men ett måste om jag skulle gifta mig så är att alla nära och kära också skulle vara där:) Kram!

2008-05-21 @ 12:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91